کد خبر: 63471
A
آیین تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

تجلیل از وزیر کشور در آیین تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/ تقدیر از شجاعی کیاسری نماینده ویژه وزیر کشور در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی/ تقدیر از رستم وندی دبیر کارگروه اجتماعی این ستاد

وزیر کشور: توانستیم مانور عظیم قدرت و شعور سیاسی، آگاهی و دفاع از انقلاب را بر همه جهانیان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی عرضه بداریم و اتفاقا اراده‌ دشمنان بر اینکه مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب را نبینند، موجب شد که تمام جهان ناظر این موضوع باشد.

تجلیل از وزیر کشور در آیین تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/ تقدیر از شجاعی کیاسری نماینده ویژه وزیر کشور در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی/ تقدیر از رستم وندی دبیر کارگروه اجتماعی این ستاد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در آیین تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در باع موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و تبریک هفته معلم و روز کارگر به این دو قشرموثر و همراه و همگام انقلاب، از آیت الله جنتی صمیمانه تشکر کرد و گفت: ایشان انصافا در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با جدیت، دقت و تلاش مضاعف این موضوع را پیگیری کردند.

 وزیر کشور عنوان کرد: به عنوان نماینده دولت وظیفه داشتیم تمام دستگاههای اجرایی اعم از استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها و سایر وزارتخانه را هماهنگ کنیم؛ البته همه دستگاهها، مشارکت در این عرصه را، وظیفه انقلابی خود می دانستند و تلاش کردند که در این حرکت عظیم، سهمی داشته باشند و ان شاءالله خداوند متعال قبول کند.

دکتر رحمانی فضلی با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب با فشار شدیدی از سوی دشمن مواجه بودیم، یادآوری کرد: آنها ادعا کردند ایرانیان چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهند دید ولی به کوری چشم دشمنان، جشن ها  باشکوه تر و عظیم تر برگزار شد. همانطور که پیش از آن ۱۳ آبان را می خواستند به یک تنش اجتماعی تبدیل کنند ولی با آگاهی ملت، به یک جریان بزرگ ضد آمریکایی تبدیل شد.

وی ادامه داد: دشمنان در ایام مختلف، مطالبی را مطرح کردند که مردم آگاه، متدین و انقلابی ما، جوابهای مناسبی به آنها دادند و حتما با اقدامات و دشمنی های اخیرشان از جمله؛ در تروریستی قلمداد کردن سپاه پاسداران و یا تحریم ها، مردم قطعاً با تدبیر و اراده و عزم، تحت لوای مقام معظم رهبری، پاسخ مناسب به آنها خواهند داد.

دکتر رحمانی فضلی؛ اسلام، مردم و رهبری انقلاب را سه عنصر اصلی انقلاب و استمرار و دوام آن برشمرد و گفت: با وجود این سه عنصر، تمام ناروایی ها دشمن برای ناکام و ناکارآمد کردن انقلاب بی نتیجه ماند.

وی افزود: گام دوم انقلاب را با منشوری که رهبر معظم انقلاب ابلاغ کردند و با همین سه عنصر رهبری، اسلام و مردم می توان پیگیری کرد. بقیه عوامل در این مجموعه محقق خواهد شد و حتما ملت ایران با عقبه تاریخی، با درایت و هوشمندی و تدین و انقلابی گری و رهبری داهیانه، این گام دوم را با تجربه، علم و سوابقی که کسب کرده با کمک نسل جوان و با شور و شعور و علم بسیار خوبی که حاصل است، ان شاا... گام دوم را به سلامتی طی خواهیم کرد.

وزیر کشور ضمن قدردانی از همه کسانی که امر بزرگ برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب را پیگیری کردنئ، علی الخصوص آیت الله جنتی و آقای لطفی که جلسات مستمر و مکرری را در راستای برگزای هرچه باشکوه تر جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در همه استانها و وزارتخانه ها دنبال کردند، خاطرنشان کرد: در ایام چهلمین سالگرد انقلاب، توانستیم مانور عظیم قدرت و شعور سیاسی، آگاهی و دفاع از انقلاب را بر همه جهانیان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی عرضه بداریم و با توجه به اراده ای که کرده بودند که به زعم خودشان مردم ایران چهلمین سالگرد را نبینند، اتفاقا همین امر موجب شد که تمام جهان ناظر این موضوع باشند.

وزیر کشور تاکید کرد: ان شاء الله قدردان انقلاب باشیم و تحت لوای رهبر معظم انقلاب، آگاه و عامل به وظایف خود در قبال انقلاب باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم آیت ا... جنتی نماینده ولی فقیه و دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به پاس خدمات و زحمات ایشان در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، قدردانی و لوح تقدیر اهدا شد.

همچنین از شجاعی کیاسری رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور و نماینده ویژه وزیر کشور در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و همچنین رستم وندی رییس سازمان امور اجتماعی و دبیر کارگروه اجتماعی این ستاد نیز تقدیر شد.

 

photo_2019-05-05_09-39-55

 

photo_2019-05-05_09-09-15

 

photo_2019-05-05_09-09-19

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر