کد خبر: 63596
A

سردار جلالی: امنیت ملی را فدای علایق حزبی و گروهی در فضای سایبری نکنیم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: باید بازی‌های بچه گانه و علایق حزبی و گروهی در برابر مؤلفه‌های الزامی امنیت ملی در فضای سایبری کنار گذاشته شود.

سردار جلالی: امنیت ملی را فدای علایق حزبی و گروهی در فضای سایبری نکنیم

به گزارش دیده بان ایران، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در صفحه شخصی خود نوشت: «نتیجه اعتماد به طلاگرام و هات گرام همین وضع موجود و از دست دادن دادهای مردم در این شبکه‌ها و رفتن اعتبار دوستان تأیید کننده آنها. خوب است درس بگیریم از این اقدامات دشمن، و شبکه‌های ظاهراً مستقل و حوادث و نگاه خود را به این تحولات اصلاح کنیم.

خبر ارتباط شبکه تلگرام با دشمن، ارتباط معنی دار با گوگل، رفتار خصمانه اینستاگرام راهبرد جدید امنیت سایبری آمریکا و… و. قابل توجه جدی است.

اکثر کشورهایی که تلاش آمریکا را برای اشراف اطلاعاتی در فضای سایبری احساس می‌کنند دنبال ملی سازی فضای سایبری خود هستند. روسیه، چین، فرانسه و ایران از این جمله هستند.

این یک راهبرد اساسی است در ایجاد استقلال در بهره برداری مناسب از فضای سایبری برای همه و برای کشور ما ملی سازی زیرساختی شبکه اجتماعی.

بازی‌های بچه گانه و علایق حزبی و گروهی را در برابر مؤلفه‌های الزامی امنیت ملی در فضای سایبری را کنار بگذارید دوستان.

مساله حفظ امنیت ملی و پایداری و تداوم کارکردهای اساسی سایبری کشور در هر شرایط یک تکلیف ملی و فرا گروهی است، دقت کن برادر.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر