کد خبر: 63619
A

نشست کمیسیون امنیت ملی برای بررسی سیل اخیر در کشور

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز فرمانده نیروی زمینی ارتش گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این نیرو از جمله در کمک به مردم در سیلاب‌های اخیر ارائه کرد.

نشست کمیسیون امنیت ملی برای بررسی سیل اخیر در کشور

به گزارش دیده بان ایران، علی نجفی خوشرودی نماینده مردم زابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز، با سه دستور کار برگزار شد.

وی افزود: ابتدا میر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این نیرو از جمله در کمک به مردم در سیلاب‌های اخیر ارائه کرد.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست، رؤسای مجامع نمایندگان استان‌های در معرض سیلاب‌های اخیر به نمایندگی از استان خود برای سپاس از ارتش و دیگر نیروهای مسلح در کمیسیون حضور یافتند.

نجفی همچنین عنوان کرد:‌ در ادامه طرح الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون اصلاح ماده 35 قانون خدمت وظیفه عمومی با حضور معاون وظیفه عمومی ناجا و نمایندگان سایر ارگان‌های ذیربط مورد بررسی قرار گرفت و جهت بررسی بیشتر به کمیته امینت، ارجاع شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر