کد خبر: 64000
A
محمدرضا عارف:

پیام افطاری‌ روحانی با جریانات سیاسی همدلی و وفاق بود

رئیس فراکسیون امید با بیان این که «در مقطع فعلی تفاهم و همدلی ضرورت حیاتی برای کشور است»، گفت: نمود این وفاق و همدلی را باید در انتخابات آینده ببینیم.

پیام افطاری‌ روحانی با جریانات سیاسی همدلی و وفاق بود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا عارف در توضیح ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های نظام و سلایق مختلف برای حل مشکلات گفت: همواره وفاق و همدلی ضرورتی برای کشور ما بوده چون سرمایه اصلی انقلاب، مردم و جریانات سیاسی بودند و هر وقت انسجام و وفاق بیشتر بوده دستاوردهای نظام و کشور هم بیشتر است.

وی افزود: قطعاً در این مقطع تفاهم و همدلی ضرورت حیاتی برای کشور است ما این موضوع را از ابتدای مجلس دهم احساس کردیم و براساس آن موضوع گفت‌وگوی ملی را مطرح کردیم، خوشبختانه این موضوع در روند خوبی جلو رفت نمی‌خواهیم خیلی گزارش کار دهیم تا کار نهادینه شود خوشبختانه با نخبگان دو جریان سیاسی جلسات مختلف داریم امیدواریم مسیر با شتاب و جدیت بیشتر جلو رود.

رئیس فراکسیون امید خاطرنشان کرد: معتقدیم می‌توانیم در انتخابات آینده نمود این وفاق را ببینیم کاری که ما شروع کردیم و جلسه اخیر جریانات سیاسی با رئیس جمهور در راستای وفاق بود، ما در ماه‌ها و سال‌های گذشته چنین جلساتی را برگزار کردیم به خصوص که از برکت ماه مبارک رمضان و افطاری‌های داده شده شاهد چنین حرکت‌هایی هستیم، پیام افطاری‌های که هر سال با حضور جریانات سیاسی و نخبگان برگزار می‌شود، همدلی و وفاق است./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر