کد خبر: 64318
A

واکنش فلاحت‌پیشه به اظهارات سخنگوی شورای عالی امنیت ملی: حق ندارید اظهارنظر را محدود کنید

فلاحت پیشه در حساب کاربری توئیتر خود به اظهارات سخنگوی شورای عالی امنیت ملی واکنش نشان داد. عضو کمیسیون امیت ملی مجلس گفته بود: حق ندارید اظهارنظر را محدود کنید کیوان خسروی، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی اخیرا در واکنش به اظهارات فلاحت پیشه گفته است: مجموعه سیاست‌های راهبردی نظام در حوزه‌های مختلف در فرآیندی تعریف شده و از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین و ابلاغ می‌شود. وی در این خصوص تصریح داشته که برخی اخبار منتشر شده در مورد چگونگی تعیین و اجرای سیاست‌های مربوط به مدیریت تنش‌های منطقه‌ای که به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتسب گردیده اظهار نظر شخصی است و تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اطهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می‌گردد، فاقد وجاهت است.

واکنش فلاحت‌پیشه به اظهارات سخنگوی شورای عالی امنیت ملی: حق ندارید اظهارنظر را محدود کنید

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران :فلاحت پیشه در حساب کاربری توئیتر خود به اظهارات سخنگوی  شورای عالی امنیت ملی واکنش نشان داد.

 

 

 

کیوان خسروی، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی اخیرا در واکنش به اظهارات فلاحت پیشه گفته است: مجموعه سیاست‌های راهبردی نظام در حوزه‌های مختلف در فرآیندی تعریف شده و از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین و ابلاغ می‌شود.

وی در این خصوص تصریح داشته که برخی اخبار منتشر شده در مورد چگونگی تعیین و اجرای سیاست‌های مربوط به مدیریت تنش‌های منطقه‌ای که به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتسب گردیده اظهار نظر شخصی است و  تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اطهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می‌گردد، فاقد وجاهت است.

1717

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر