کد خبر: 64522
A

سعیدی: مورد بی‌اخلاقی برخی از رسانه‌ها قرار گرفتم

نماینده مردم مبارکه تاکید کرد: قربانیان اسیدپاشی به نوعی دچار مرگ اجتماعی می‌شوند ولی ما نیز باید برای جلوگیری از چنین اقداماتی برای افرادی که شاید در آینده قربانیان آن باشند، هر یک از این قربانیان را یکی از اعضای خانواده خودمان بدانیم.

سعیدی: مورد بی‌اخلاقی برخی از رسانه‌ها قرار گرفتم

به گزارش دیده بان ایران؛ زهرا سعیدی مبارکه صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در موافقت با طرح تشدید مجازات اسیدپاشی اظهار کرد: آمریکا و ترامپ بدانند اینجا سرزمین شیرمردانی است که اگر بخواهند اقدامی علیه آن کنند، مرد و زن در عرصه حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به صحبت‌های روز گذشته خود در مجلس و برخی اخبار که از وی منتشر شده است، عنوان کرد: متأسفانه در ماه اخلاق و تقوا مورد بی‌اخلاقی برخی از رسانه‌ها قرار گرفتم اما از همین تریبون اعلام می‌کنم که پیگیر موضوع اسیدپاشی هستم و بوده‌ام و برای مقابله با این حرکت زشت از پای نمی‌نشینم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افرادی که می‌گویند این قانون ضعیف است، باید بدانند که در قانون قبلی که جایگزین مجازات اسلامی شد، قصاص را جایگزین اعدام کردند در صورتی که باید هزینه‌های اسیدپاشی را برای افراد اسیدپاش بالا برد. خانه ملت باید قانونی قوی‌تر برای اسیدپاشی اتخاذ کند و اسیدپاش و معاونان ارتکاب این جرم باید مورد برخورد قاطع قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: قربانیان اسیدپاشی به نوعی دچار مرگ اجتماعی می‌شوند ولی ما نیز باید برای جلوگیری از چنین اقداماتی برای افرادی که شاید در آینده قربانیان آن باشند، هر یک از این قربانیان را یکی از اعضای خانواده خودمان بدانیم.

این نماینده مجلس عقده‌گشایی را از دیگر دلایل احتمالی اسیدپاشان عنوان کرد و گفت: باید مجلس امروز طوری تصمیم بگیرد که هزینه‌های اسیدپاشی بسیار بالا برود به‌طوری‌که فرد اسیدپاش اجازه انجام چنین عملی را به خود ندهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر