کد خبر: 64549
A

پبشنهاد اصلاح طلبان به علی لاریجانی چه بود؟

تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر رئیس مجلس پیشنهادی درباره انتخابات هیئت رئیسه پارلمان به وی ارائه کردند.

پبشنهاد اصلاح طلبان به علی لاریجانی چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه چهارم روز یکشنبه (5 خرداد) برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، فراکسیون‌های امید، نمایندگان و مستقلان ولایی با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات هیئت‌رئیسه، جلساتی درون‌فراکسیون برگزار می‌کنند و همچنین در حال رایزنی با سایر فراکسیون‌های سیاسی درباره معرفی کاندیدا‌های کرسی ریاست مجلس هستند، اما  تاکنون این فراکسیون‌ها، به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

اما طبق پیگیری‌ها درباره این انتخابات داشته مشخص شده که حدود 8 تن  از نمایندگان عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) و 4 تن از نمایندگان عضو فراکسیون مستقلان ولایی در روزهای گذشته با حضور در دفتر علی لاریجانی رئیس فعلی پیشنهاداتی درباره این انتخابات به وی ارائه کرده‌اند.

یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم ضمن تأیید این خبر گفت که پیشنهادی که این نمایندگان به لاریجانی ارائه کرده‌اند به‌نفع 2 طرف است، اما این منبع آگاه از اعلام این پیشنهاد خودداری کرد.

در همین زمینه علیرضا رحیمی عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید مجلس  گفته است که این تعداد نماینده‌ای که به دیدار لاریجانی رفته‌اند قطعاً مأموریتی از سوی فراکسیون نداشته‌اند و به‌صورت شخصی با رئیس مجلس دیدار داشته‌اند./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر