کد خبر: 64621
A

حاشیه های جلسه امروز مجلس| از گعده‌های انتخاباتی نمایندگان تا تذکرات مکرر پزشکیان

برگزای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی موجب شد تا حاشیه‌هایی در جلسه علنی امروز ایجاد شود.

حاشیه های جلسه امروز مجلس| از گعده‌های انتخاباتی نمایندگان تا تذکرات مکرر پزشکیان

به گزارش دیده با ایران، مجلس شورای اسلامی از صبح امروز(سه‌شنبه، 31 اردیبهشت) جلسه علنی داشت که در حاشیه این جلسه نمایندگان گعده‌های متعدد و بسیاری در گوشه و کنار صحن پارلمان و در حین بررسی طرح‌ها و لوایح تشکیل داده بودند.

نکته جالب توجه این است که نمایندگان در جلسه علنی امروز پارلمان ادامه رسیدگی به طرح تشدید مجازات اسیدپاشی را در دستور کار خود دارند، اما آن طور که برخی نمایندگان مجلس گفته‌اند، اغلب نمایندگان به این طرح بی توجه بوده و با تشکیل گعده‌های بعضا 3 تا 6 نفره مذاکرات درون‌فراکسیونی و بین فراکسیونی برای رایزنی جهت انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان در سال پایانی دوره دهم مجلس ترتیب داده‌اند.

براساس این گزارش، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی بهارستان را به عهده داشت، با دیدن گعده‌های نمایندگان، در حین رأی‌گیری، مکرر به نمایندگان تذکر می‌داد که برای رأی‌دهی به صندلی‌هایشان مراجعه کنند که این موضوع روند رأی‌گیری با مشکل مواجه می‌کرد.

 انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال پایانی دوره دهم در روز یکشنبه هفته آینده(5 خرداد) برگزار می‌شود که فراکسیون‌های "امید"، "نمایندگان ولایی" و "مستقلان ولایی" مشغول رایزنی برای معرفی گزینه‌های خود هستند که هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند./تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر