کد خبر: 64678
A

هشدار فلاحت‌پیشه درباره پشت‌پرده تحرکات ضدایرانی کشورهای عربی منطقه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره احتمال وارد شدن ایران به یک جنگ نیابتی با آمریکا گفت :هیچ گروهی نمی‌تواند اعلام کند از جانب ایران وارد «جنگ نیابتی» شده است.

هشدار فلاحت‌پیشه درباره پشت‌پرده تحرکات ضدایرانی کشورهای عربی منطقه

به گزارش دیده بان ایران؛ حشمت‌الله فلاحت پیشه درباره هشدار شرکت بیمه نروژی مبنی بر اینکه ایران در تخریب کشتی‌های اماراتی دارد و کشتی‌ها باید حواسشان به این موضوع باشد،‌ گفت: برخی از بازیگران منطقه سعی‌شان بر این است که امنیت شیشه‌ای خلیج فارس را برهم بزنند و منافع خودشان را تقویت کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما به عنوان ایران منتظر روشن شدن نتایج تحقیقات هستیم و اعتقادمان بر این است که چنین کارهایی مشکوک است.

اهم اظهارات وی را بخوانید؛

* کسانی هدف‌شان کشاندن آمریکایی‌ها به منطقه بود و دست اندرکار هستند که جنگی را به راه بینندازند و در حال پیش بردن سیاست‌شان هستند و مجوز حضور نیروهای نظامی خارجی را هم از شورای همکاری خلیج فارس دریافت کرده‌اند.این تحرکات و رفتارها مشکوک است که معتقدم باید مدیریت شود.

* برخی‌ها عنوان می‌کنند ایران خود را درگیر جنگ با ایالات متحده نخواهد کرد اما در صورت تحرکات بیشتر از سوی این کشور وارد یک جنگ نیابتی می‌شود، به هیچ وجه وارد هیچگونه جنگی نخواهیم شد.

* هیچ گروهی نمی‌تواند اعلام کند که از جانب ایران وارد «جنگ نیابتی» شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر