کد خبر: 64705
A

واعظی: مصوبه بهبود محیط کار برای سرعت بخشیدن به کار مردم تصویب شد

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: در جلسه امروز هیات دولت مصوبه بهبود محیط کار برای سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری های داخلی، خارجی و سرعت بخشیدن به کار مردم تصویب شد.

واعظی: مصوبه بهبود محیط کار برای سرعت بخشیدن به کار مردم تصویب شد

به گزارش دیده بان ایران؛ سید محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره مهمترین محورهای جلسه امروز افزود: بررسی بهبود محیط کار در جلسه امروز هیات دولت در دستور کار قرار داشت، این مصوبه در این راستاست که اگر شرکتی بخواهد تاسیس شود یا مجوزی گرفته شود، مردم و شرکت ها و کسانی که می خواهند، می توانند سرمایه گذاری کنند.
وی افزود: بر این اساس دیگر افراد از این وزارتخانه به آن وزارتخانه و از این دستگاه به آن دستگاه نمی روند، با این مصوبه می توانیم به کارها سرعت بخشیم.
وی ادامه داد: باید به گونه ای پیش برویم که همه اقدامات به نوعی از طریق فضای مجازی بر روی سیستم انجام شود.
واعظی گفت: رییس جمهوری دستور دادند که باید هدف غایی این باشد که اگر هرکسی که می خواهد شرکتی تاسیس و سرمایه گذاری کند و مجوزی بگیرد، اگر سوء پیشینه یا مدرک تحصیلی داشته باشد و یک بار مشخصات شخصی خود را ثبت کند دیگر کسی حق ندارد که از او مدارک بخواهد. 
رییس دفتر رییس جمهوری افزود: این مصوبه قطعی شده است، البته برخی مسائل وجود داشت که آن را به کمیسیون اقتصاد فرستادیم و تاکنون بیش از هزار مجوز حذف شده است. 
وی ادامه داد: اگر مباحث امروز عملیاتی شود می توانیم سرعتی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی داشته باشیم و این گونه کارهای مردم با سرعت بیشتری انجام شود. 
واعظی گفت: محور مهم دیگری که جلسه امروز هیات دولت بود مورد بررسی قرار گرفت، موضوع سلامت الکترونیک بود. 
وی افزود: با توجه به گستردگی که کار سلامت الکترونیک دارد و این که همه مردم ایران در همه جای کشور با آن مواجه هستند، رییس جمهور دستور داد در ماه خرداد این افتتاح انجام شود تا مردم بتوانند از این کار مشترکی که وزارت بهداشت، رفاه و ارتباطات شروع کردند استفاده کنند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر