کد خبر: 6476
A

وزیراطلاعات: اجازه ورود هیچ عنصر ضدامنیتی را به ایران نمی‌دهیم/تروریست‌ها هر قبرستانی می‌خواهند بروند

وزیر اطلاعات کشور گفت: تحت هیچ شرطی اجازه ورود هیچ عنصر ضد امنیتی را به جمهوری اسلامی ایران نمی دهیم. در سالهای گذشته شاخص امنیت در بسیاری از کشورها کاهش یافته اما در جمهوری اسلامی روز به روز شاخص امنیت افزایش پیدا کرده است.

وزیراطلاعات: اجازه ورود هیچ عنصر ضدامنیتی را به ایران نمی‌دهیم/تروریست‌ها هر قبرستانی می‌خواهند بروند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در جریان بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: امروز سربازان گمنام امام زمان با تجاربی که از نظر حرفه ای به دست آورده اند و با اشراف کاملی که بر صحنه دارند، اجازه ورود هیچ عنصر ضد امنیتی را به جمهوری اسلامی ایران نمی دهند؛ همانگونه که تاکنون اجازه نداده اند. ‌

وی اضافه کرد: تاکنون جریانهای ضد امنیتی و تروریستی موفق به انجام هیچ کار ضد امنیتی در جمهوری اسلامی نشده اند و انشالله در آینده نیز نخواهند شد. بهتر است که به خودشان هم زحمت ندهند و دور جمهوری اسلامی را خط بکشند و هر قبرستان دیگری که می خواهند بروند.

علوی تصریح کرد: امیدواریم جریانهای ضد امنیتی هیچ جا موفق به انجام هیچ کار ضد امنیتی نشوند و خون هیچ بیگناهی بر زمین با جریانها و اقدامات تروریستی بر زمین ریخته نشود.

وزیر اطلاعات کشور گفت: تمامی نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و سیاسی همه دست به دست هم داده اند و با وحدت در جهت تامین امنیت کل کشور از جمله نقطه صفر مرزی تلاش خود را انجام می دهند و مردم می توانند با آرامش خاطر به زیارتشان برسند.

حجت الاسلام علوی یادآور شد: در سالهای گذشته شاخص امنیت در بسیاری از کشورها کاهش یافته اما در جمهوری اسلامی روز به روز شاخص امنیت افزایش پیدا کرده و به رغم اینکه تمام دشمنان جمهوری اسلامی اعم از جهانی و منطقه ای دست به دست هم داده اند و سرمایه گذاری کرده اند و گروههای تروریستی را تجهیز و مورد حمایت مالی قرار می دهند تا بتوانند امنیت جمهوری اسلامی را به چالش بکشند اما تا کنون موفق نشده اند.

وی گفت: این مسئله از یک سو نتیجه همدلی، همکاری و هم افزایی تمامی دستگاههای امنیتی و نظامی و انتظامی و قضایی و مدیریت سیاسی کشور است؛ ضمن آنکه سربازان گمنام امام زمان در این زمینه نقش بی بدیل خود را ایفا می کنند.

علوی افزود: از آموزه های قرآنی و اسلامی آموخته ایم که این ما نیستیم بلکه خداوند خودش این امنیت را برای عاشقان امام زمان و زائران اباعبدالله برای کشور جمهوری اسلامی ایران حفظ می کند.

وی در خصوص بازدید خود از مواکب و سالن مسافری و گفتگویش با برخی از زائران اظهار کرد: پیش از هر چیز انسان شیفته این عشق و شیدایی زائران سیدالشهدا می شود که با یک وجود سراپا عشق حرکت می کنند، نه خستگی می دانند و نه مشکل و نه کمبود را متوجه می شوند،  زایرانی که ما می بینیم اگر صدها مشکل مقابلشان باشد همه را به جان می خرند تا بتوانند به زیارت محبوبشان سیدالشهدا برسند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: از سوی دیگر شاهد شور، عشق و شیدایی خدمت در میان مسئولان هستیم که نسبت به سال گذشته که از مرز شلمچه بازدید داشتم حرکت خوبی صورت گرفته و با توجه به پیش بینی های مناسب صورت گرفته ، مشکلات کمتر و جریان عبور زائران روان تر شده است.

وزیر اطلاعات کشور گفت: مسئولان چون جزو همین مردمی هستند که با عشق به زیارت می روند آنها نیز که اگر سعادت زیارت را ندارند، اما سعی می کنند تا سعادت خدمت به زایران اباعبدالله را داشته باشند.

حجت الاسلام علوی افزود: کار خدمت نیز توسط موکب داران به طور عاشقانه ای انجام می شود، این عزیزان خدمات رسانی خود را تنها به معطوف و محدود به امکانات و مسائل مالی واعتباری نکردند و هر چه انجام شد انصافا با عشق و فراتر از امکانات بود.

وی اظهار کرد: بسترهای لازم فراهم شده تا زایران بتوانند با آرامش و آسایش بیشتر و با مشکل کمتر مراحل رسمی ورود و خروج از مرز جمهوری اسلامی ایران به مرز عراق را طی کنند ضمن آنکه مسئله تشریفات رسمی کسانی که از عراق باز می گردند به خوبی و بدون کمتری مشکل و درنگ صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در مرز شلمچه هم آرامش حکم فرماست و هم کار به شکل روان در جریان است ، سرعت توام با دقت و قابل تحسین برانگیز نیروهای ناجا، مرزبانی، سربازان گمنام امام عصر و ارتش سبب شده تا در این شرایط سوء استفاده ای انجام نشود.

وی با قدردانی از نماینده عالی دولت در استان خوزستان که همچون یک زائر عاشق پای کار ایستاده و همچون زائری عاشق به ارائه خدمات می پردازد، گفت: امیدواریم خداوند اجر همه و از جمله اصحاب رسانه را که این عشق، شور، حماسه و شیدایی را اطلاع رسانی می کنند و این فرهنگ زیبا را  در جامعه گسترش می دهند، را عطا کند.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر