کد خبر: 64797
A

پروانه مافی: طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس منتفی نشده است

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اینکه کمیته انتخابات کمیسیون در هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را بررسی خواهد کرد، گفت: استانی شدن انتخابات مجلس منتفی نشده است.

پروانه مافی: طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس منتفی نشده است

به گزارش دیده بان ایران، پروانه مافی  با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص منتفی شدن استانی برگزار شدن انتخابات مجلس گفت: شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ایراداتی گرفته است و اکنون این طرح به مجلس بازگشته و قرار است در کمیته انتخابات کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیته انتخابات کمیسیون امور داخلی کشور متشکل از بنده و آقایان محمد محمودی شاه نشین، قاسم میرزایی نیکو، علی اصغر یوسف نژاد، احمد امیر آبادی فرهانی، حسن کامران و محمدرضا صباغیان است که از هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به این طرح را بررسی خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: زمانی این طرح منتفی است که همه مسیرها در مجلس و شورای نگهبان طی شود اما به نتیجه‌ای نرسد. اکنون این طرح در مجلس است و بررسی ایرادات شورای نگهبان از هفته آینده آغاز می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر