کد خبر: 64882
A

باج مستقلین به ولایی‌ها برای ریاست مجدد علی لاریجانی

انتخابات هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، پنجم خردادماه در حالی برگزار می‌شود که علی‌رغم اظهارنظرهای سخنگوی فراکسیون ولایی برای ارائه لیست مستقل، آنها با فراکسیون مستقلین ولایی ائتلاف کرده و قرار است یک لیست مشترک برای انتخابات هیات‌رئیسه مجلس ارائه دهند. در نشست دو فراکسیون اصولگرایان ولایی و مستقلین تصمیم‌گیری شده، 7 کرسی هیات‌رئیسه مجلس به اعضای فراکسیون اصولگرایان ولایی و 5 کرسی به اعضای فراکسیون مستقلین اختصاص پیدا کند.

باج مستقلین به ولایی‌ها برای ریاست مجدد علی لاریجانی

به گزارش دیده بان ایران؛ انتخابات هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، پنجم خردادماه در حالی برگزار می‌شود که علی‌رغم اظهارنظرهای سخنگوی فراکسیون ولایی برای ارائه لیست مستقل، آنها با فراکسیون مستقلین ولایی ائتلاف کرده و قرار است یک لیست مشترک برای انتخابات هیات‌رئیسه مجلس ارائه دهند.

در نشست دو فراکسیون اصولگرایان ولایی و مستقلین تصمیم‌گیری شده، 7 کرسی هیات‌رئیسه مجلس به اعضای فراکسیون اصولگرایان ولایی و 5 کرسی به اعضای فراکسیون مستقلین اختصاص پیدا کند.

در این جلسه که در اردوگاه شهیدباهنر برگزار شد، اعضای این دو فراکسیون تصمیم گرفتند محمد دهقان، محمدحسین فرهنگی و عبدالرضا مصری را به‌ عنوان نایب‌رئیس معرفی کنند. در این بین به نظر می‌رسد فرهنگی از کرسی نایب رئیسی کناره‌گیری ‌کند.

تاکنون غلامرضا کاتب و اکبر رنجبرزاده به عنوان دبیر و بهروز نعمتی و محمدرضا آشوری هم به عنوان کارپردازان قطعی شده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر