کد خبر: 64919
A

لاریجانی: امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم در زمینه‌های اقتصادی را برطرف کنیم/ نگاهی به آراء لاریجانی در ۱۲ سال انتخابات هیات رییسه مجلس

رئیس مجلس شواری اسلامی ابراز امیدواری کرد که در چهارمین سال کاری مجلس دهم با کمک نمایندگان بتواند مشکلات پیش روی ملت ایران در زمینه‌های اقتصادی برداشته شود.

لاریجانی: امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم در زمینه‌های اقتصادی را برطرف کنیم/ 
نگاهی به آراء لاریجانی در ۱۲ سال انتخابات هیات رییسه مجلس

به گزارش دیده بان ایران، علی لاریجانی بعد از انتخاب مجدد برای ریاست مجلس در صحن علنی امروز یکشنبه اظهار کرد: امیدواریم در سال کاری پیش رو با حمایت شما عزیزان و تلاش‌های شما نمایندگان بتوانیم مشکلات مهم پیش پای ملت ایران در زمینه‌های اقتصادی را برداریم.

وی افزود: امیدواریم با حمایت شما نمایندگان برخی مسائل در حوزه‌های منطقه‌ای و بین المللی حذف شده و به سرمنزل مقصود برسد و توفیقاتی را در این سال داشته باشیم.

رئیس مجلس در پایان از حمایت‌ها و عواطف نمایندگان در حسن نظر به او و انتخاب مجددش به عنوان ریاست مجلس قدردانی کرد.

 

گفتنی است؛ بیشترین آرایی که لاریجانی در این دوازده سال بدست آورده است مربوط به اجلاسیه های دوم مجالس هشتم و دهم بوده است که آرایش به 237 رای رسیده است. کمترین رایی که به نام لاریجانی به گلدان ریخته شده هم مربوط به انتخابات هیات رییسه سال سوم مجلس دهم بوده است که لاریجانی موفق به کسب 147 رای موافق از پارلمان شد. او امسال هم در رقابتی که با محمدرضا عارف داشت در نهایت    رای کسب کرد.

اسامی مجالس

آرا ریاست موقت

آرا ریاست دائم در سال اول

آرا ریاست دائم در سال دوم

آرا ریاست دائم در سال سوم

آرا ریاست دائم در سال چهارم

هشتم

۲۳۲

۲۳۷

۲۱۶

۲۱۴

۲۱۲

نهم

۱۷۳

۱۷۷

۲۱۳

۱۸۷

۲۰۵ 

دهم

۱۷۳

۲۳۷

۲۰۴

۱۴۷

۱۵۵

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر