کد خبر: 64937
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد:

کاظم جلالی: علت حذف علی مطهری، اعضای هیت رئیسه فراکسیون امید بودند/ فراکسیون امید اعتقادی به ائتلاف نداشت

وی افزود: دوستان فراکسیون امید در حالی اصرار بر ارائه لیست مستقل داشتند که آنها می توانستند با تعامل با سایر فراکسیون ها سهمیه بیشتری را کسب نمایند. اما به هر صورت پاسخ سوال شما در این رابطه را باید خود اعضای محترم فراکسیون امید بدهند.

کاظم جلالی: علت حذف علی مطهری، اعضای هیت رئیسه فراکسیون امید بودند/ فراکسیون امید اعتقادی به ائتلاف نداشت

به گزارش دیده بان ایران؛ کاظم جلالی عضو فراکسیون مستقلال ولایی مجلس در پاسخ به این سوال که به نظر شما دلیل عدم رای آوری علی مطهری در انتخابات امروز مجلس چه بود به خبرنگار دیده بان ایران گفت: اصرار فراکسیون امید بر ارائه لیست مستقل منجر به عدم رای آوری علی مطهری شد. 

وی افزود: دوستان فراکسیون امید در حالی اصرار بر ارائه لیست مستقل داشتند که آنها می توانستند با تعامل با سایر فراکسیون ها سهمیه بیشتری را کسب نمایند. اما به هر صورت پاسخ سوال شما در این رابطه را باید خود اعضای محترم فراکسیون امید بدهند.

جلالی تصریح کرد: بنده شخصاً تا لحظه آخر سعی داشتم که با فراکسیون امید به یک لیست واحد و مشترک برسیم اما اعضای هیت رئیسه فراکسیون امید اعتقادی به ائتلاف نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: هرکس سوابق گذشته مجلس را مرور کند به خوبی متوجه این موضوع می شود که ترکیب هئیت رئیسه مجلس در سال های دوم، سوم و چهارم مجلس تغییر نخواهد کرد. بنابراین علت حذف علی مطهری از ترکیب هئیت رئیسه سال آخر مجلس دهم فراکسیون امید بود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر