کد خبر: 64971
A

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهداست

معصومه ابتکار دردیدار با خانواده شهید محمد حسن جعفری، از شهدای شهرستان پیشوا گفت :شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با درک صحیح از شرایط جامعه، به مقابله با دشمنان اسلام شتافته و جان خود را در راه خدا فدا کردند و یقینا وعده خداوند در حفظ اجر محسنین محقق می شود. معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت : عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهیدان است و خانواده این عزیزان که با صبر و تحمل، همپای شهیدانشان از ارزش های اسلامی دفاع کردند از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهداست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ به نقل از سایت معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری (لینک )معصومه ابتکار دردیدار با خانواده شهید محمد حسن جعفری، از شهدای شهرستان پیشوا گفت :شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با درک صحیح از شرایط جامعه، به مقابله با دشمنان اسلام شتافته و جان خود را در راه خدا فدا کردند و یقینا وعده خداوند در حفظ اجر محسنین محقق می شود.

 

وی اظهار داشت: عزت و اقتداری که امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان از آن برخوردار است به برکت خون شهیدان و تلاش و ایثار خانواده معظم آنان به دست آمده لذا این قشر عظیم جامعه، از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردارند.

ابتکار تصریح کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولان است تا به واسطه حضور در منزل این افراد و بهره مندی از دعای خیرآن ها، مسیر خدمت رسانی به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب هموار شود.

 

شهید محمدحسن جعفری خلبان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی است که بیش از یک هزار و ۵۳۰ ساعت پرواز داشته و در عملیات آزاد سازی خرمشهر، نقش به سزایی ایفا کرد.

 

وی که بارها در عملیات مختلف به افتخار جانبازی نائل آمده بود، پس از ۳۳ سال تحمل درد و رنج ناشی از سلاح های شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

پیشوا بیش از ۴۵۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر