کد خبر: 65491
A

برنامه‌ریزی ستاد انتخابات برای «290» نماینده است

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: نمایندگان مجلس طرحی را ارائه داده‌اند که تعداد نمایندگان در انتخابات پیش رو افزایش یابد، اما تا زمان تصویب این طرح، برنامه‌ریزی ما برای 290 نفر نماینده خواهد بود.

برنامه‌ریزی ستاد انتخابات برای «290» نماینده است

به گزارش دیده بان ایران؛ شکرالله حسن‌بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در سومین جلسه ستاد انتخابات این استان که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: به‌فرموده مقام معظم رهبری رأی مردم حق‌الناس است و  باید انتخاباتی برگزار کنیم که مردم با اعتماد و اطمینان  کامل پای صندوق‌های رأی بیایند.

وی افزود: ستاد انتخابات استان بیشتر نقش هماهنگ‌کننده را در انتخابات دارد و به لحاظ قانونی فرمانداران مسئول برگزاری انتخابات هستند.  

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد:‌حتماً برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات دوره‌های آموزشی برای فرمانداران و بخشداران برگزار می‌کنیم. 

وی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران باید با اِشراف و اطلاع کامل از قانون انتخابات نسبت به برگزاری کم‌نقص این رویداد مهم اهتمام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: نمایندگان فعلی مجلس طرحی را ارائه داده‌اند، که تعداد نمایندگان در انتخابات پیش‌رو افزایش یابند، اما تا زمان تصویب این طرح، برنامه ریزی ما برای ۲۹۰ نفر نماینده خواهد بود. /فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر