کد خبر: 65547
A

عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد همسرش را تهدید به "برونسپاری" کرد+عکس / سند

در تازه ترین این اتفاقات صبح امروز الهام سلمانی (همسر عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای احمدی نژاد ) در توئیتی ادعا کرد که همسرش هزینه مدرسه فرزندانش را صرف هزینه زندگی و اجاره منزل پرستویی با نام "ف- کاف " کرده است. او همچنین در توئیتی دیگر مدعی شد که عبدالرضا داوری او را به اقدام قهر آمیز تهدید کرده و خواستار این شده که اعلام کند اکانت توئیترش هک شده است. الهام سلمانی همچنین به تهدیدهای داوری اشاره کرده و گفته است او (عبدالرضا داوری ) مرا به انتشار اخبار جعلی هدفمند بر علیه ام در فضای مجازی و اقدام قهر آمیز تهدید کرده است.

عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد همسرش را تهدید به "برونسپاری" کرد+عکس / سند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ پس از ماجرای به قتل رسیدن میترا استاد توسط محمد علی نجفی (همسرش ) بسیاری از احزاب و شخصیت های سرشناس سیاسی تلاش کردند تا از آب گل آلود ماهی مورد علاقه خودشان را صید کنند از روزنامه وطن امروز و جریان نو اصول گرایی منتسب به آن خاصه مهرداد بذرپاش گرفته تا غلامحسین کرباسچی سرشناس ترین عنصر سیاسی حزب کارگزاران سازندگی که این روزها سعی می کند به مانند  آیت الله هاشمی رفسنجانی مدام بر این جمله تاکید کند که من پیش از این نسبت به حال و روز این روزهای محمد علی نجفی "هشدار داده بودم " ادعایی که برخی از اصلاح طلبان همراه آن را تکذیب کرده و می گویند کرباسچی در هیچ جلسه ای در رابطه با ارتباط احتمالی نجفی و مرحومه میترا استاد هشداری نداده بود و اگر هم هشداری بوده برای سهم خواهی حزب متبوعش بوده است. 

اما در این بین موضوعی  که سر و صدا و حاشیه های بسیاری را به دنبال داشت ماجرای وجود پرستو در سپر سیاسی کشور بود. 
تا جایی که بسیاری از این افراد در فضای مجازی یکدیگر را متهم به ارتباط با پرستوهای سابق که اکنون مقیم کشور آمریکا هستند کرده تا پرستوهایی که در چند سال اخیر تنها در فضای مجازی از آنها رونمایی شده است. 

 

پس از انتشار توئیت جنجالی محمد سرافراز در رابطه با وجود یک پرستو برای به دام انداختن او؛ در تازه ترین این اتفاقات صبح امروز الهام سلمانی (همسر عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای احمدی نژاد ) در توئیتی ادعا کرد که همسرش هزینه مدرسه فرزندانش را صرف هزینه زندگی و اجاره منزل پرستویی با نام "ف- کاف " کرده است. 
 
او همچنین در توئیتی دیگر مدعی شد که عبدالرضا داوری او را به اقدام قهر آمیز تهدید کرده و خواستار این شده که اعلام کند اکانت توئیترش هک شده است. 
 
نکته جالب در این بین اینجاست که پس انتشار خبر قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی عبدالرضا داوری در یک توئیت جنجالی دیگر مدعی شد که نجفی نیازی به قتل همسرش نداشته زیرا او می توانست با یک هزینه مناسب این موضوع را برونسپاری کند. 

 

کلمه ای که بلافاصله در توئیتر فراگیر شد و بسیاری از کاربران با هشتگ "برونسپاری" نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. داروی حتی کمی بعد تر برایس اثبات ادعای خود پرونده مرگ زهرا نوید پور را هم نوعی برونسپاری معرفی کرد و ادعا کرد حضور پرستوها در سیاست کشور سال هاست که جریان دارد. 
 
photo_2019-06-09_11-24-31
 
photo_2019-06-09_10-35-39 (2)

 

حال با توجه به توئیت همسرش درباره تهدید عبدالرضا داوری نسبت به او باید منتظر ماند و دید که تعریف جدید "برونسپاری" چه خواهد بود. 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر