کد خبر: 65629
A

نقوی‌حسینی: شینزوآبه اولین کسی نیست که پیام غرب را به تهران می‌آورد/ رابطه بین ایران و ایالات متحده واسطه‌بردار نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره سفر نسخت وزیر ژاپن گفت: سفر شینزوآبه به کشورمان مهم است اما وی اولین کسی نیست که پیام غرب را به ایران می‌آورد.

نقوی‌حسینی: شینزوآبه اولین کسی نیست که پیام غرب را به تهران می‌آورد/ رابطه بین ایران و ایالات متحده واسطه‌بردار نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدحسین نقوی حسینی درباره سفر شینزوآبه نخست وزیر ژاپن به کشورمان گفت: ژاپن از شرکای سنتی جمهوری اسلامی ایران است، مراودات این کشور همیشه با ما مثبت بوده بنابراین این سفر برایمان بسیار اهمیت دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در خبرها گفته می‌شود شینزوآبه حامل پیام از طرف غربی‌ها است، باید بگویم ایشان اولین کسی نیست که پیام غرب را به ایران می‌آورد.

وی تاکید کرد: ایالات متحده این روزها برای مذاکره با ایران بسیار واسطه‌تراشی می‌کند یه روز سوئیس روز دیگر عراق و یک زمانی کشور دیگری را پیام‌رسان می‌کند باید گفت سیاست جمهوری اسلامی ایران درباره این امر آشکار و روشن است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا هنگامی که آمریکا بر طبل تهدید، تحریم و فشار بکوبد و رفتارش را تغییر ندهد، غیر عقلانی است که ما باب مذاکره با این کشور را به رویش باز کنیم.

وی درباره سفر هایکو ماس  وزیر خارجه آلمان به ایران ، بیان کرد: اگر سفر وزیر خارجه آلمان به کشورمان برای واسطه‌گری میان ایران و ایالات متحده باشد، بی‌نتیجه است زیرا رابطه بین ایران و ایالات متحده واسطه‌بردار نیست.

نقوی حسینی تاکید کرد: اگر آلمان و سایر کشورها برای مراودات و تعاملات با خود جمهوری اسلامی به کشورمان بیایند، ما بسیار استقبال می‌کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر