کد خبر: 65648
A

ذوالنوری: برخی مستقلین به ریاست من بر کمیسیون امنیت رای می‌دهند/ کواکبیان گفت عزمم برای نامزدی ریاست کمیسیون جزم است

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی از تصمیم برخی مستقلین برای رأی دادن به حضور او در ریاست کمیسیون امنیت ملی خبر داد.

ذوالنوری: برخی مستقلین به ریاست من بر کمیسیون امنیت رای می‌دهند/ کواکبیان گفت عزمم برای نامزدی ریاست کمیسیون جزم است

به گزارش دیده بان ایران، یک هفته دیگر قرار است آخرین انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی انجام و تکلیف مهمترین کرسی آن یعنی ریاست مشخص شود. آنچه این روزها به بحث داغ مجلس تبدیل شده رقابت فلاحت‌پیشه، کواکبیان، بروجردی و ذالنوری برای انتخابات هیات رئیسه است.

کواکبیان گفت عزمم برای ریاست کمیسیون جزم است

مجتبی ذالنوری نماینده قم و یکی از کاندیداهای جدی برای ریاست کمیسیون امنیت ملی درباره انتخابات هیات رئیسه کمیسیون گفت: سال گذشته در فراکسیون امید آقایان فلاحت‌پیشه و کواکبیان توافقی کردند و گویا قرارشان هم مکتوب شده است که بر اساس آن سالی که گذشت فلاحت‌پیشه ریاست را به عهده داشته باشد و سال پیش‌رو کواکبیان ریاست را به عهده بگیرد. حالا ما نمی دانیم هردو حضور پیدا می کنند یا یکی از آقایان کواکبیان و فلاحت پیشه کاندیدا خواهند شد. البته آقای کواکبیان می‌گفت عزمم جزم است که برای ریاست کمیسیون کاندیدا شوم.

احتمال ائتلاف بروجردی و ذوالنوری وجود دارد؟

او در پاسخ به این سوال که آیا میان شما و بروجردی هم توافقی صورت گرفته است یا خیرگفت: اگر قرار باشد من و آقای بروجردی هر دو کاندیدا شویم  عقل سلیم  اقتضا می کند یکی از ما در انتخابات ثبت نام کند در این رابطه حرف و حدیث‌های پراکنده شده است اما هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم.

ذالنوری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید اگر از سوی اصولگرایان یکی از شما یا آقای بروجردی در انتخابات شرکت کند و از سوی اصلاح‌طلبان فلاحت‌پیشه یا کواکبیان بیایند چه کسی رئیس کمیسیون می‌شود گفت: سال گذشته آقای فلاحت‌پیشه 9 رای داشت و من نیز 9 رای داشتم  و آقای بروجردی 4 رای را به دست آورد. یک نفر هم رای سفید داد؛ چون رای من و آقای فلاحت‌پیشه با یکدیگر برابر بود قرعه کشی صورت گرفت و تکلیف ریاست را در اجلاسیه سوم قرعه کشی مشخص کرد.

برخی مستقلین به ریاست من رأی خواهند داد

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به این سوال که اگر شما در انتخابات شرکت کنید آیا مستقلین به شما رای خواهند داد  یا خیر گفت:  کسانی هستنند در میان مستقلین که به بنده رای می دهند.

او ادامه داد: آقای بروجردی اگر کنار برود مستقلین غالبا رایشان به بنده اضافه می شود طبیعتا اگر من نیایم رای اعضای فراکسیون ولایی به بروجردی اضافه می شود.

ذالنوری در پاسخ به این سوال که همین صحبت‌ها نشان می‌دهد مذاکره‌ای میان شما و آقای بروجردی در این رابطه صورت گرفته است گفت: به عنوان مذاکره کنند ه صحبتی نکردم ولی این شرایطی است که در حال حاضر وجود دارد./ خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر