کد خبر: 65668
A
مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عقل و اخلاق حکم می‌کند یا من کاندیدای ریاست شوم یا بروجردی/ آقایان برای ریاست کمیسیون امنیت ملی به کواکبیان قول داده‌اند

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی درباره حضور خود و رقابت با دیگر کاندیداها در انتخابات ریاست این کمیسیون توضیح داد.

عقل و اخلاق حکم می‌کند یا من کاندیدای ریاست شوم یا بروجردی/ آقایان برای ریاست کمیسیون امنیت ملی به کواکبیان قول داده‌اند

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به بحث کاندید شدن وی برای ریاست این کمیسیون گفت: من باید این موضوع را بررسی کنیم اما دوستان به بنده ابراز لطف دارند.

 

وی همچنین درباره اینکه طبق قول و قرارهای سال گذشته گویا قرار است کواکبیان رئیس کمیسیون امنیت ملی شود، اظهار کرد: آقایان فراکسیون امید سال گذشته در بحث ریاست کمیسیون امنیت ملی بین فلاحت پیشه و کواکبیان به صورت مکتوب قول، قرار گذاشته و توافق کردند که فلاحت پیشه رئیس کمیسیون در سال گذشته شود و  امسال هم کواکبیان این سمت را بر عهده بگیرد؛ اما حال نمی‌دانم که آیا این دو نفر در انتخابات هفته آینده این کمیسیون شرکت می‌کنند یا خیر.

 

ذوالنوری تأکید کرد: کواکبیان به بنده اعلام کرده که عزمش برای حضور در انتخابات ریاست کمیسیون امنیت ملی جدی است.

 

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا با بروجردی دیکر کاندیدای ریاست کمیسیون امنیت ملی توافق کرده‌اید که یک نفر از شما در انتخابات شرکت کند؟ اظهار کرد: اگر قرار باشد من و بروجردی برای ریاست کمیسیون کاندیدا شویم، طبیعتا عقل و اخلاق اقتضاء می‌کند که یک کدام از ما حضور یابد، اما تا کنون حرف و حدیث‌های پراکنده بوده، ولی هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در انتخابات سال گذشته ریاست کمیسیون، بنده 9 رای، فلاحت پیشه 9 رای، بروجردی 4 رای و یک نفر هم رای سفید داد که بین من و فلاحت پیشه قرعه کشی تکلیف را مشخص کرد.

 

ذوالنوری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نمایندگان اصولگرای مستقل در کمیسیون به شما رای خواهد داد گفت: بله افرادی از آن‌ها به من رای می‌دهند و اگر بروجردی به نفع بنده کنار برود طبیعتا اغلب مستقلان به من رای خواهند داد، همچنین در مقابل اگر بنده به نفع بروجردی کنار بروم نمایندگان ولایی به وی رای می‌دهند.

 

وی تاکید کرد: تاکنون مذاکره‌ای با بروجردی درباره بحث ریاست کمیسیون امنیت ملی و انتخابات نداشته‌ام.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر