کد خبر: 65697
A

نماینده مشهد: وزیر ارتباطات به‌جای سودای ریاست جمهوری به وظایف اصلی خود بپردازد

نماینده مشهد در مجلس گفت: وزیر ارتباطات تمایل دارد رئیس جمهور شود، ما هم بخیل نیستیم. اما در حال حاضر باید به وظایف اصلی خودش برسد.

نماینده مشهد: وزیر ارتباطات به‌جای سودای ریاست جمهوری به وظایف اصلی خود بپردازد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه به جهت اینکه اهتمام ویژه‌ای در حل مسائل پدیده به خرج دادند گفت: انتظار ما این است که موضوع پرونده پدیده به صورت شفاف به مردم گزارش داده شود، چرا که مردم 4 سال نسبت به این پرونده درگیر بوده و هیچکس به آنها توضیح نداد.

وی درباره کمبود برخی کالاها از جمله لاستیک خودرو گفت: این موضوع در حال تبدیل شدن به یک بحران است. در شهر مشهد نسبت به سال گذشته یک سوم لاستیک توزیع شده، بنابراین مشخص است که قیمت این کالا نابسامان می شود. توزیع قطره چکانی لاستیک، موجب فساد شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: بر ما واجب است شرایطی برای بیماران ایجاد کنیم که به جز دغدغه بیماری مشکل دیگری نداشته باشند. امروزه کمبود دارو و گرانی بسیاری از بیماران و خانواده‌های آنها را دچار مشکل کرده است.

پژمانفر خطاب به آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت: ایشان وزیر جوانی است و آرزو بر جوانان عیب نیست، ایشان تمایل دارند رئیس جمهور شوند، ما هم بخیل نیستیم. اما در حال حاضر باید به وظایف اصلی خودشان برسند. ما در شهر مشهد امکان برقراری تماس با تلفن همراه را نداریم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به حل مشکلات خطوط ارتباطی گفت: این موضوع وظیفه اصلی وزارت ارتباطات است که در آن کوتاهی شده است، نه تنها در خیابان و جاده‌ها، بلکه در مرکز شهر نیز مردم با مشکلات متعددی درخصوص برقراری تماس مواجه هستند. /فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر