کد خبر: 65700
A

موسوی لارگانی: قوه قضائیه با سگ گردانی و بدحجابی برخورد قاطع کند/ کشف حجاب عده ای در شأن نظام و شهدا نیست

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در شمال کشور گفت: قوه قضائیه با سگ گردانی و بدحجابی برخورد قاطع کند.

موسوی لارگانی: قوه قضائیه با سگ گردانی و بدحجابی برخورد قاطع کند/  کشف حجاب عده ای در شأن نظام و شهدا نیست

به گزارش دیده بان ایران،  سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه 20 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: رئیس قوه قضائیه و وزرای ارشاد و کشور باید با معضل بدحجابی و سگ گردانی مقابله کنند. از طرفی اتفاقات تلخ چند روز پیش در شمال کشور و کشف حجاب عده ای در شأن نظام و شهدا نیست. انگار برخی مدیران فرهنگی قصد دارند با سکوتشان نسبت به این حوادث مهر تایید بر این مسائل بزنند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت بداند مردم برای استقرار اسلام، خون بهای سنگینی داده اند و به این راحتی دست از آرمان های خود برنمی دارند. از این رو مراقب باشید که سیل متدینین شما را با خود نبرد.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: قطعاً برای حفظ باغات غرب اصفهان باید به جای 10 روز آبیاری 15 روز آب به باغات اختصاص یابد، زیرا باغات این مناطق سال گذشته دچار خشکسالی شدیدی شدند.

موسوی لارگانی توضیح داد: روحانی باید شفاف توضیح دهد که علت فشار به وزیر سابق آموزش و پرورش برای استعفا چیست؟ در قرن 21 بیان این دلایل برای استعفا برای مردم قابل قبول نیست. در شرایط کنونی وزارت آموزش و پرورش وضعیت نامساعد و نامناسبی دارد. عدم ثبات در مدیریت وزارتخانه در سال های اخیر موجب عدم دفاع از حقوق فرهنگیان شده است./خ ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر