کد خبر: 65743
A

عباسی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس مشخص شد

اعضای هیأت رئیسه مجلس در نشست امروز خود اسدالله عباسی را به عنوان سخنگوی هیأت رئیسه در اجلاسیه چهارم انتخاب کردند.

عباسی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس مشخص شد

به گزارش دیده بان ایران؛ یک عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: اعضای هیأت رئیسه در نشست امروز خود اسدالله عباسی عضو ناظر هیأت رئیسه را به عنوان سخنگو برای اجلاسیه چهارم انتخاب کردند. 

وی افزود: در این جلسه قرعه‌کشی در خصوص جایگاه دبیران در هیأت رئیسه انجام و وظایف هریک از دبیران مشخص شد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: براساس این قرعه‌کشی اکبر رنجبرزاده به جای محمدعلی وکیلی کار اداره در خصوص اعلام اسامی موافقان و مخالفان طرح‌ها و لوایح نمایندگانی که می‌خواهند در صحن تذکر دهند را عهده‌دار شد و محمدعلی وکیلی به جای علی‌اصغر یوسف‌نژاد مشغول قرائت تذکرات کتبی و همچنین اعلام اسامی تذکردهندگان شفاهی پایان صحن شد. 

وی افزود: یوسف‌نژاد در این قرعه‌کشی جایگزین علیرضا رحیمی و مسئول اعلام وصول طرح‌ها و لوایح و نیز اسامی میهمانان حاضر در جلسه شد و رحیمی نیز به جای اکبر رنجبرزاده مسئولیت قرائت اسامی ناطقان میان‌دستور را برعهده گرفت و امیر آبادی نیز در جایگاه خود در هیأت رئیسه باقی ماند. 

عضو هیأت رئیسه در پایان گفت: جایگاه سیدامیرحسین قاضی‌زاده نیز جایگاهی است که در مورد آن قرعه‌کشی نمی‌شود و دراختیار رئیس مجلس است و رئیس مجلس مسئول این صندلی را انتخاب می‌کند و با توجه به اینکه این صندلی مربوط به دستورات جلسات صحن است، ثابت است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر