کد خبر: 65783
A

مشاور احمدی نژاد از همسر اولش شکایت کرد؟!/ داوری خطاب به همسر اولش: می دانی چرا میترا استاد با زندگی خداحافظی کرد؟

الهام سلمانی(همسر اول عبدالرضا داوری ) در مجموعه توئیت صبح امروز خود اسنادی از چت همسر سابقش با (ف - کاف ) منتشر کرده که در بخشی از آن داوری ادعاهایی را درباره برادران طالب زاده و اجرای برنامه مشترک با نیک آهنگ کوثر علیه مرحوم هاشمی رفسنجانی و ...با این زن در میان گذاشته است مشاور احمدی نژاد خطاب به این زن نوشته است " به خاطر تو در برنامه هایم (اتاق شیشه ای ) کاری به محمد جواد ظریف نخواهم داشت" الهام سلمانی معتقد است عبدالرضا داوری او را تهدید کرده است

مشاور احمدی نژاد از همسر اولش شکایت کرد؟!/ داوری خطاب به همسر اولش: می دانی چرا میترا استاد با زندگی خداحافظی کرد؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ پس از ادعای الهام سلمانی همسر اول عبدالرضا داوری (مشاور احمدی نژاد ) درباره ارتباط او با خانمی به نام (فاطمه - ک ) که از او به نام "پرستو " یاد کرده بود. خانم سلمانی در توئیتی که ساعتی پیش منتشر کرد از شکایت داوری از خودش خبر داد و نوشت : "همسر سابقم در پیامی نوشته است که من باید در دادگاه فرهنگ و رسانه پاسخگوی جعلیات و کذبیاتم (به گفته آقای داوری ) باشم. " 

گفتنی است که الهام سلمانی در مجموعه توئیت صبح امروز خود اسنادی از چت همسر سابقش با (ف - کاف ) منتشر کرده که در بخشی از آن داوری خطاب به این زن نوشته است " به خاطر تو در برنامه هایم (اتاق شیشه ای ) کاری به محمد جواد ظریف نخواهم داشت" 

همچنین روز گذشته خانم سلمانی در توئیت دیگری ادعا کرده بود که داوری در حضور فرزندانش به او گفته است که می دانی چرا میترا استاد با زندگی خداحافظی کرد؟

چون بیشتر از آنچه باید، می دانست. 

سایت دیده بان ایران هیچ کدام از ادعاهای دو طرف را تایید نمی کند و صرفا درجهت  بازتاب آنچه در فضای مجازی منتشر می شود اقدام کرده است. (لینک خبر اول  ) 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر