کد خبر: 66060
A

محمود صادقی: از موضوع شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان بی‌خبرم/ شکایت شورای نگهبان با حضور کدخدایی در هیأت نظارت بررسی می‌شود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخصوص احضارش به دادگاه کیفری کارکنان دولت گفت: برخی از اتهامات مطرح شده در اخطاریه اخیری که به دستم رسیده جای سوال دارد و مشخص نیست برچه اساسی است.

محمود صادقی: از موضوع شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان بی‌خبرم/ شکایت شورای نگهبان با حضور کدخدایی در هیأت نظارت بررسی می‌شود

به گزارش دیده بان ایران، محمود صادقی درباره اخطاریه جدیدی که از سوی مجتمع قضایی کارکنان دولت دریافت کرده است، گفت: اخطاریه‌ای از سوی شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری کارکنان دولت به دست من رسیده که برایم بسیار عجیب است، واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که چنین تصمیمی گرفته شده و این اخطاریه برایم فرستاده شده است.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: معنای آمدن این اخطاریه این است که در دادسرا برای من پرونده‌ای مطرح بوده و علی‌الظاهر به دادگاه فرستاده شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این اخطاریه، برای ۵ مرداد ماه وقت رسیدگی دادگاه برایم منظور شده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعضی از اتهامات مطرح شده در این اخطاریه در حال رسیدگی است مانند شکایت شورای نگهبان که من ۵ نفر شاهد برای گفته‌هایم آوردم هیأت نظارت اظهارات آنان را شنید و قرار شد با حضور آقای کدخدایی به این موارد رسیدگی شود.

وی ادامه داد: مورد بعدی شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان است که نمی‌دانم برای چیست، در گذشته پرونده‌ای بوده که رد شده است. 

نماینده مردم تهران افزود: یکی دیگر از موارد شکایت دیوان عدالت اداری است که هنوز در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح نشده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق بند ۹ قانون نظارت بر رفتار نمایندگان چنین موضوعی تخلف محسوب می‌شود و هر قاضی که چنین کاری را انجام داده است مستوجب دادگاه انتظامی قضات است./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر