کد خبر: 66114
A

دستور استاندار تهران برای برخورد با برگزاری مسابقه فوتسال شورای اسلامی استان تهران در کیش

استاندار تهران دستور داد موضوع برگزاری مسابقه فوتسال کارکنان شورای اسلامی استان تهران در کیش پیگیری و با خاطیان به صورت جدی و قاطع برخورد شود.

دستور استاندار تهران برای برخورد با برگزاری مسابقه فوتسال شورای اسلامی استان تهران در کیش

به گزارش دیده بان ایران، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شورای اسلامی استان تهران در جزیره کیش، تخطی از دستور جایگاه حاکمیتی استان بود زیرا پیشتر در این باره دستور صادر شده بود.

وی تاکید کرد: در مورد برگزاری همایش ها، برنامه ها، جشن ها و سفرهای هزینه بر در سطح استان دستور جدی صادر کرده بودم.

به گزارش ایرنا مسابقات فوتسال کارکنان شوراهای استان تهران از ۲۰ تا ۲۲ خرداد سال جاری در جزیره کیش برگزار شد.

محسنی بندی اظهارداشت: باتوجه به وضعیت پر چالش اقتصادی و تحریم ها، تمامی روسای دستگاه ها و نهادها از برگزاری مراسم ها و جشن های پر هزینه جدا باید خودداری کنند.

وی گفت: اکنون دستور موکد و ویژه داده ایم که موضوع برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شورای اسلامی استان تهران نیز از طریق معاونت عمرانی استانداری تهران و نهادهای مربوطه پیگیری شود.

استاندار تهران شامگاه دوشنبه در قالب توئیتی در انتقاد از برگزاری این مسابقه فوتسال در جزیره کیش اعلام کرد: «آرای مردم حق الناس و شفاف سازی منابع مالی برگزاری مسابقات فوتسال از سوی اعضای شوراهای اسلامی استان تهران در جزیره کیش به منزله حفظ حقوق بیت المال و صیانت از آرای است، در شرایط جنگ اقتصادی هیچ توجیهی برای برگزاری مسابقات کیلومترها دورتر از استان تهران پذیرفتنی نیست.»

محسنی بندپی پیش از این نیز برنامه برگزاری دوره های آموزشی شهرداران استان تهران در مشهد و مراسم جشن ستاد نوروزی در هتل استقلال را به علت هزینه بر بودن لغو کرده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر