کد خبر: 6612
A

جزئیات لغو سخنرانی مطهری از زبان میزبانان مشهدی/ پلمب محل سخنرانی نائب رئیس مجلس

یک عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان مشهد درباره لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس در مشهد گفت: این برنامه مجوزهای لازم را از مراجع ذی‌ربط اخذ کرده بود.

جزئیات لغو سخنرانی مطهری از زبان میزبانان مشهدی/ پلمب محل سخنرانی نائب رئیس مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدعلی گندمی یک عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان مشهد در توضیح جزئیات سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم از قبل انجام شده بود و قرار بود این مراسم در سالن ابن هیثم برگزار شود ولی به خاطر برخی ملاحظات تصمیم گرفتیم این سخنرانی در سالن رازی برگزار شود.

وی ادامه داد: با استانداری خراسان هماهنگی‌های لازم انجام شد و با نامه استانداری مجوز برگزاری سخنرانی آقای مطهری در سالن رازی صادر شد؛ ولی از دادستانی دستور لغو این مراسم را در سالن رازی صادر کردند. تلفی ما این بود که مقامات با برگزاری مراسم در سالن رازی مخالف هستند در نتیجه روز گذشته با پیگیری‌های لازم از فرمانداری مشهد مجوز برگزاری این مراسم را در سالن ساپکو که متعلق به بخش خصوصی است، گرفتیم.

گندمی گفت:‌ اما برخلاف مجوز صادر شده و تدارکی که ما برای پذیرایی از هزار نفر دیده بودیم، صبح امروز مأموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و گفتند آقای مطهری اجازه سخنرانی ندارد و جمعیت را متفرق کردند. همچنین سالن ساپکو را که متعلق به بخش خصوصی است و دفتر شورای مشورتی اصلاح‌طلبان مشهد را نیز پلمب کردند.

خبرنگار آنا تلاش کرد در همین زمینه با معاون سیاسی استانداری خراسان صحبت کند و جزئیات این اتفاق را جویا شود که وی امکان پاسخگویی نداشت و ظهر امروز (یکشنبه، اربعین حسینی) اعلام کرد که در جلسه حضور دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر