کد خبر: 66120
A

وزیر دادگستری: کشور در حال حاضر در شرایط بی‌سابقه و یا کم سابقه‌ای است

وزیر دادگستری گفت: کشور در حال حاضر در شرایط بی‌سابقه و یا کم سابقه‌ای است.

وزیر دادگستری: کشور در حال حاضر در شرایط بی‌سابقه و یا کم سابقه‌ای است

به گزارش

 سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در جریان سفر خود به استان یزد در دیدار با آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کشور در حال حاضر در شرایط بی‌سابقه و یا کم سابقه‌ای است.

وی افزود: در کنار تمام مشکلاتی که موجود است، یک موضوع می‌تواند کمک بسیار خوبی برای رفع مشکلات باشد و آن وحدت، همراهی و همدلی است که وجود دارد.

وفاق خوبی بین سه قوه وجود دارد

وزیر دادگستری گفت: وفاقی که الان بین سه قوه وجود دارد در مجموع وضعیت خوبی است و همین وفاق و وحدت می‌تواند کمک بسیار خوبی به رفع مشکلات کند.

آوایی در ادامه با بیان این‌که همه مواضع رهبر معظم انقلاب در بحث آمریکا را مقتدرانه و حکیمانه می‌دانند تصریح کرد: امروز کشور در یک اقتداری قرار دارد که بسیار خوب و تأثیرگذار است.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد هم در این نشست با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصادی استان یزد خاطرنشان کرد: ستادهای اقتصاد مقاومتی استان یزد در راستای بررسی و تلاش برای رفع مشکلات به صورت منظم تشکیل می‌شود.

وی به برنامه‌های وزیر دادگستری در سفر به استان یزد اشاره کرد و افزود: وزیر دادگستری فردا علاوه بر بازدید از برخی واحدهای قضائی استان و شرکت در جلسات مختلف، در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی هم حضور و سخنرانی دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر