کد خبر: 66220
A

سوال از رحمانی فضلی به صحن ارجاع شد/ دو نماینده از پاسخ‌های وزیر کشور قانع نشدند!

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از قانع نشدن دو نماینده از پاسخ های وزیر کشور و ارجاع آنها به صحن علنی خبر داد.

سوال از رحمانی فضلی به صحن ارجاع شد/ دو نماینده از پاسخ‌های وزیر کشور قانع نشدند!

به گزارش دیده بان ایران؛ اصغر سلیمی  در تشریح نشست 26 خردادماه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: دعوت از وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان دردستورکار کمیسیون قرار داشت.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس سوالات محمدرضا صباغیان نماینده مهریز ابرکوه، بافق بهاباد و خاتم، احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز آذرشهر و اسکو، جلال محمود زاده نماینده مهاباد، احمد مرادی نماینده بندرعباس قشم بندرخمیر حاجی آباد و ابوموسی ، نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات، حسنعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر میمه و برخوار، علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان، منصور مرادی نماینده مریوان وسروآباد، نادر قاضی پور نماینده ارومیه و همایون یوسفی نماینده اهواز باوی حمیدیه و کارون با حضور رحمانی فضلی مطرح و بررسی شد.

وی ادامه داد: مسائل مربوط به عملکرد نیروی انتظامی در گمرک، برگزاری مراسم های بدون مجوز در پارک ها و عدم برخورد با این موضوع، مستقر نبودن فرمانداران و بخشداران در مناطق تحت مدیریت خود، اجرایی نشدن مباحث مربوط به قوانین راهنمایی و رانندگی و غیره از جمله محورهای سوالات نمایندگان بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسه کمیسیون مقرر شد سوالات چهار نفر از نمایندگان با حضور مسئولان مربوطه بیشتر بررسی شود و در این میان چهار نماینده نیز در جلسه حضور نیافتند، خاطرنشان کرد: بر این اساس آقایان پژمانفر و علیرضا بیگی از سوالات رحمانی فضلی قانع نشدند از این رو مقرر شد سوالات این افراد به صحن علنی ارجاع داده شود./  خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر