کد خبر: 66284
A

نقوی حسینی: آمریکایی‌ها هیچ گاه وارد تنش با ایران نخواهند شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اعزام هزار نیروی نظامی آمریکایی به خاورمیانه، گفت: آمریکایی‌ها هیچ گاه وارد تنش با ایران نخواهند شد زیرا قدرت ما را به خوبی می‌شناسند.

نقوی حسینی: آمریکایی‌ها هیچ گاه وارد تنش با ایران نخواهند شد

به گزارش دیده بان ایران، سیدحسین نقوی‌حسینی  با اشاره به اعزام هزار نیروی نظامی جدید آمریکایی به منطقه خاورمیانه، گفت: اختلاف در داخل هیات حاکمه آمریکا و بین دولت و حوزه دفاعی واقعیت است، حوزه دفاعی این کشور شرایط خود را در منطقه می‌داند و نگرانی‌های بسیاری از این نظر دارند بنابراین با تنش در منطقه خاورمیانه مخالف می‌کنند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این مخالفت‌ها به صحن کنگره و مجلس نمایندگان آمریکا هم کشیده شده است زیرا برخی معتقد به تغییر رویه ترامپ هستند.

اعزام هزار نیرو به خاورمیانه بر مبنای سیاست چماق و هویج ترامپ

وی افزود: ترامپ با اعزام هزار نیروی جدید به خاورمیانه، سیاست چماق و هویج را علیه جمهوری اسلامی اتخاذ کرده است، آمریکا از سویی نیروی نظامی و ناو جنگی به منطقه اعزام می‌کند و از سوی دیگر بر طبل مذاکره با ایران می‌کوبد.

نقوی حسینی تاکید کرد: آمریکایی‌ها هیچ گاه وارد تنش با ایران نخواهند شد، زیرا قادر به این کار نیستند و توانمندی ما را هم می‌دانند. این اقدامات و رفتارها در راستای افزایش تهدیدات است زیرا به خوبی به توانایی جمهوری اسلامی واقف هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سیاست واحد آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران فشار حداکثری است و در عمل هم این را ثابت کردند اما در ظاهر به نوعی دیگر رفتار می‌کنند تا بیش از این در دنیا منزوی نشوند./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر