کد خبر: 6635
A
سخنگوی وزارت امور خارجه:

خبر مذاکره با تعدادی از کشورها به منظور لغو روادید فاقد اعتبار است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خبر مجعول منتشره در برخی رسانه ها به نقل از منبعی موهوم و ناشناخته در وزارت امور خارجه مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی به منظور لغو روادید را فاقد اعتبار خواند.

خبر مذاکره با تعدادی از کشورها به منظور لغو روادید  فاقد اعتبار است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خبر مجعول منتشره در برخی رسانه ها به نقل از منبعی موهوم و ناشناخته در وزارت امور خارجه مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی به منظور لغو روادید را فاقد اعتبار خواند.

بهرام قاسمی افزود: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بویژه در سال های اخیر همواره افزایش منزلت و اعتبار گذرنامه ایرانی را به عنوان یکی از برنامه های اصلی خود در دستور کار داشته و دارد و در زمینه ایجاد تسهیلات هر چه بیشتر کنسولی برای همه شهروندان ایرانی بخصوص در زمینه لغو روادید با تعداد بیشتری از کشورها، رایزنی هایی را  با بسیاری از دولت ها به عمل آورده است و بدون شک اینگونه تلاشهای دوجانبه را به عنوان یکی از وظایف اصلی و دائمی خود دنبال خواهد کرد. وی تاکید کرد: بسیاری از کشورها نیز پیشنهادات و درخواست های مشابهی از جمهوری اسلامی ایران داشته اند که در صورت حصول هر گونه تفاهم جدید در خصوص تسهیلات بیشتر کنسولی با هر کشوری، مراتب از کانال های رسمی وزارت امور خارجه به آگاهی خواهد رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر