کد خبر: 66590
A
حسن روحانی:

همه می‌دانند اموال رهبری جز یک حسینیه و یک خانه ساده نیست

رئیس جمهوری کشورمان با اشاره به طرح ادعای آمریکا برای تحریم اموال رهبری در خارج از کشور گفت: وقتی کسی عقلش را از دست بدهد از تصرف و تحریم اموال رهبر ایران در بانک‌های جهانی سخن می‌گوید؛ چرا که همه می‌دانند اموال رهبری جز یک حسینیه و یک خانه ساده نیست.

همه می‌دانند اموال رهبری جز یک حسینیه و یک خانه ساده نیست

به گزارش دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در دیدار با مدیران ارشد نظام سلامت کشور  با تاکید بر اینکه در حال حاضر پنتاگون و سنتکام واقعاً سردرگم هستند، اظهار کرد: آنان در این سردرگمی به اقداماتی غیر معمول دست می‌زنند و به یاوه گویی‌هایی افتاده‌اند که در تاریخ نظیر نداشته است. مگر می‌شود رئیس حکومتی که ذره‌ای خرد و تدبیر داشته باشد بیاید و بالاترین مقام سیاسی و نه تنها سیاسی، بلکه دینی، اجتماعی و معنوی نه تنها ایران بلکه عاشقان انقلاب، مسلمانان و شیعیان در سراسر دنیا را خطاب قرار دهد و بگوید که می‌خواهیم حساب‌های رهبری ایران را در بانک‌های جهانی مسدود کنیم؟

روحانی ادامه داد: رهبری ایران فقط متعلق به مردم ایران نیست. در لبنان، پاکستان، کویت و بسیاری از کشورها علاقمند، عاشق و دوستدار دارد. حالا کسی که عقلش را از دست داده است می‌آید و می‌گوید می‌خواهیم اموال رهبری ایران را در بانک‌های جهانی تصرف کنیم و مسدود نمائیم. در حالیکه همه می‌دانند اموال رهبر ایران جز یک حسینیه و یک خانه ساده نیست.

وی ادامه داد: رهبر ما که مانند سایر رهبران کشورهای خارجی نیست تا در حساب‌های بانکی خود در خارج کشور پول‌ها داشته باشد که بیایید و آن را مسدود کنید. این نشان می‌دهد که دشمنان ما در یک شرایط و رفتار غیر عادی قرار گرفته‌اند و در این وضعیت اقدامات ما روحیه مردم را بالا خواهد برد./ ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر