کد خبر: 66666
A

واکنش اصول گرایان به برخورد پلیس با دختری در تهرانپارس / از دلشوره هشتگ‌زنان تا دلواپسان طلبکار

ماجرای واکنش به برخورد خشن مامور پلیس با دختری در تهران چنان فراگیر شد که از نمایندگان مجلس تا فعالین سیاسی و اجتماعی از پلیس به خاطر این مساله توضیح بخواهند. پلیس هم ابتدا مامورین خاطی را عزل و توبیخ کرد و سپس در اقدامی عجیب در حالی که تحت فشار رسانه ای اصول گرایان مجبور شد دستور قبلی را پس گرفت حالا دلواپسان طلبکار هم شده‌اند. کیهان می نویسد: «خبر عزل و بازداشت مأموران حاضر در این ماجرا که هم مورد فحاشی و توهین مجرمان قرار گرفته و هم با مقاومت آنها در برابر اجرای دستور مأمور قانون و ضابط قضایی رو‌به‌رو شده‌اند، به نظر یک بار دیگر باعث لطمه زدن به چهره قاطع و حرمت پلیس شده است.»

واکنش اصول گرایان به برخورد پلیس با دختری در تهرانپارس / از دلشوره هشتگ‌زنان تا دلواپسان طلبکار

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  حالا دلواپسان طلبکار هم شده‌اند. کیهان را بخوانیم:«خبر عزل و بازداشت مأموران حاضر در این ماجرا که هم مورد فحاشی و توهین مجرمان قرار گرفته و هم با مقاومت آنها در برابر اجرای دستور مأمور قانون و ضابط قضایی رو‌به‌رو شده‌اند، به نظر یک بار دیگر باعث لطمه زدن به چهره قاطع و حرمت پلیس شده است.»

دلشوره هشتگ‌زنان

وطن امروز هم غصه‌دار اقتدار پلیس است. آنها در صفحه اول خود مطلبی با عنوان«هشتگ اقتدار پلیس» تدارک دیده‌اند و نوشته‌اند:«ناگهان فرمانده نیروی انتظامی تهران اعلام کرد: با آغاز تذکر مأموران ما، این افراد با مأموران درگیر شده و اقدام به رفتارهای نامناسبی با مأمور ما کردند و به قانون نیز تمکین نکردند که پس از آن درگیری رخ داد. جانشین کلانتری و یکی از مأموران کلانتری در این ماجرا بازداشت و از سمت خود عزل شده‌اند! انتشار خبر برخورد با ۲ ماموری که وظیفه خود را انجام دادند موجی از اعتراض و انتقاد به این اقدام را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به‌وجود آورد تا جایی که پلیس مجبور شد خبر توقف برخورد با ماموران وظیفه‌شناس را اعلام کند. پلیس عصر دیروز اعلام کرد: «به دستور رئیس پلیس پایتخت، برخورد با مأموران ناجا درباره حادثه پارک پلیس متوقف شد. به دنبال بررسی‌های اولیه توسط بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار حسین رحیمی، دستور قبلی خود را متوقف و اجرا یا تعلیق آن را منوط به پایان تحقیقات کرد».همان چند ساعت خبر برخورد با ماموران واکنش منفی بسیاری را در پی داشت و کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «جیغ، سلاح، مجرم» یا «اقتدار پلیس» به برخورد با ماموران اعتراض کردند.»

برای اثبات ادعایشان هم چند توییت را بازنشر کرده‌اند. لابد کل فضای مجازی هم همین چند توییت بی‌نام و نشانی است که وطن امروز کشف کرده!

هزینه ایستادگی

مدیرمسئول روزنامه جوان بالاخره درباره ماجرای ساقط کردن پهپاد امریکا و شرایط جدید دست به قلم شد. اگر چند روز پیش که وطن امروز در متنی هیجانی سامانه سوم خرداد که ساقط کننده پهپاد بود را ارجح از تاریخ سوم خرداد و فتح خرمشهر نامید و گفت که سوم خرداد چله دوم انقلاب همین است حیرت‌زده شدید حالا دستپخت عبدالله گنجی را بخوانید که نه بیست سال و سی سال بلکه ۲۲۰ سال را ردیف کرده است:«ما شروع‌کننده هیچ نبردی نیستیم و، اما هیچ ستم و ظلمی را به آغوش نخواهیم کشید. خواهیم ایستاد و تاریخ را در مقابل این ایستادگی به مالکیت خویش درخواهیم آورد و آیندگان رمز این ایستادگی و نتایج آن را تمسک به اسلام و علمای آن خواهند شناخت. امروز و پس از ۲۲۰ سال آنچه می‌بینیم آرزوی به بغض نشسته سلسله نسل‌های ایرانیان است که پس از ۱۸۰ سال تحقیر و وابستگی و استضعاف روی پای خود ایستاده‌ایم و ابهت قدرت‌های مادی جهان را به سخره گرفته‌ایم و «واژه جنگ» برای ملت ایران هیچ حسی را تحریک نمی‌کند. امام به ما آموخت که رمز استمرار همان رمز پیروزی است و آن وحدت کلمه است. هزینه ایستادگی قابل دفاع‌تر از هزینه تسلیم است. غرور تاریخی ایرانیان در دست نسل امروز امانت است. ما امروز امانتدار یک تاریخ کهن هستیم.»/امتداد

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر