کد خبر: 66814
A

علی لاریجانی: ایران کشور دست و پا بسته‌ای نیست ما بازیچه دست کسی نیستیم

رییس مجلس گفت: ایران کشور دست و پا بسته‌ای نیست ما بازیچه دست کسی نیستیم و تشخیص می‌دهیم که کدام حرف حسابی است و کدام حرف بدوی است.

علی لاریجانی: ایران کشور دست و پا بسته‌ای نیست ما بازیچه دست کسی نیستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در همایش روز ملی صنعت و معدن با اشاره به حضور وزرا و مهمانان این برنامه گفت: امروز جلسه باشکوهی برگزار شد که از نظر شکلی پیام مهمی دارد. حضور صنعتگران به همراه وزیر امور خارجه و معاون رئیس‌جمهور یعنی اهمیت دادن به صنعت کشور.

وی ادامه داد: صحبت‌های آقای ظریف درست است اوضاعی که آمریکایی‌ها درست کردند به هم‌ریختگی بین‌المللی است این موجود بدخیم که در آمریکا حضور دارد هر منطقه‌ای از جهان را دچار سرگردانی کرده با چین به نوعی با روسیه نوع دیگر اما در مورد ایران برنامه فوق العاده‌ای برای خودش در نظر گرفته است به‌طوری که باید واژه تروریسم اقتصادی را برای آن به کار برد. ترامپ رفتارهای رذیلانه‌ای دارد و در صحنه بین‌‌المللی فرد بی‌آبرویی است.

رئیس مجلس ادامه داد: در این مورد نباید تردید داشت که وضعیت فعلی یک دوره گذرا است و نمی‌تواند این وضع ادامه پیدا کند و دوران گذرا است. ایران نیز کشور دست و پا بسته‌ای نیست ما بازیچه دست کسی نیستیم و تشخیص می‌دهیم که کدام حرف حسابی است و کدام حرف بدوی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر