کد خبر: 66893
A

وکیل محمدرضا خاتمی: اطلاعی از صدرو حکم موکلم ندارم

امیر حسین‌آبادی، وکیل محمدرضا خاتمی با اظهار بی‌اطلاعی از حکم صادر شده توسط دادگاه گفت: فردا برای بررسی موضوع به دادگاه می‌روم.

وکیل محمدرضا خاتمی: اطلاعی از صدرو حکم موکلم ندارم
به گزارش دیده بان ایران؛ امیر حسین‌آبادی، وکیل پرونده سید محمدرضا خاتمی روز سه شنبه درباره اظهارات سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر اینکه حکم دادگاه خاتمی صادر شده، اما هنوز ابلاغ نشده است بیان کرد: چیزی تاکنون به ما ابلاغ نشده است و حتی از این موضوع بی اطلاع هستم. اگر پاسخ ما را بدهند فردا برای بررسی موضوع به دادگاه می‌رویم.


وی خاطرنشان کرد: اگر رأی دادگاه محکومیت باشد. این حکم قابل تجدیدنظر است.


محمدرضا خاتمی نیز با تأیید اظهارات سخنگوی قوه قضائیه گفت: تاکنون حکمی به ما ابلاغ نشده است تا بخواهیم درباره آن سخن بگویم.


اتهام خاتمی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در مصاحبه با سایت رو در رو درباره حوادث سال 88 است.


غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز گفت: دادگاه رأی خود را صادر کرده است و باید در این هفته ابلاغ می‌شد ولی به دلیل آنکه قاضی این دادگاه در مرخصی به سر می‌برد، نسخه دست نویس آن را امضا کرده و این نسخه تایپی که باید به ثبت سیستم برسد، هنوز انجام نشده است.


وی افزود: این رأی غیرقطعی و قابل تجدید نظر است و از بیان جزئیات معذور هستم.


دادگاه نخست خاتمی هجدهم اسفندماه سال 97 به دلیل بلاتصدی بودن در شعبه 1057 مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت برگزار نشد. جلسه دوم رسیدگی به اتهامات این فعال سیاسی هم 10 اردیبهشت ماه و جلسه سوم و چهارم نیز روزهای 11 و 28 خردادماه برگزار شد.

 

 

منبع: ایرنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر