کد خبر: 67002
A
رئیس جدید سازمان بسیج معارفه شد:

سردار سلامی: تلاش دارند ایران را تحت فشار اقتصادی و اطلاعاتی قرار دهند/ بسیج معجزه ذهنی امام(ره) است

رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکری معارفه شد.

سردار سلامی: تلاش دارند ایران را تحت فشار اقتصادی و اطلاعاتی قرار دهند/ بسیج معجزه ذهنی امام(ره) است

به گزارش دیده بان ایران، چند روز پیش بود که رهبر انقلاب در حکمی، رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین را منسوب کردند. در همین راستا امروز صبح  آئین تکریم و معافه رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار غلامحسین غیب پرور در این مراسم تکریم و سردار غلامرضا سلیمانی بعنوان رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین رسما معارفه شد.

در این مراسم سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا و جمع دیگری از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین حضور داشتند.

سرلشکر سلامی: «بسیج» تغییر دهنده معادلات در فضای مواجهه نظام اسلامی با نظام سلطه است

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: ما حتما قادر نیستیم ابعاد عظیم پدیده با شکوه بسیج را توصیف کنیم اما می توان بسیج را نماد و تجسمی زمینی از آیات آسمانی قران توصیف کرد. بسیج مجمع مردان و زنانی است که پاکیزگی را دوست دارند و قطعا مجمع کسانی است که هیچ یک از جذابیت های ظاهری دنیا آنان را شیفته خود نمی کند.

اهم اظهارات فرمانده کل سپاه را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* بسیج مولود انقلاب اسلامی است و معجزه ذهنی امام(ره) است که توانستند افق های وسیعی را برای دفاع از انقلاب اسلامی با محوریت بسیج بگشایند. این ایده مبارک امروز تغییر دهنده همه معادلات در فضای مواجهه با نظام اسلامی با نظام سلطه است.

* می خواهیم با بسیج قله های بزرگی را فتح کنیم و مستکبران را بشکنیم و ارزش های اسلام را جاری کنیم تا روح مقاومت و ایستادگی در کالبد جهان اسلام احیا شود. با بسیج می خواهیم آرزوهای دشمن را دفن کنیم و پیشرفت کنیم و سنگرهای کلیدی جهان را با بیرق عدالت فتح کنیم.

*بسیج فرمول غلبه است و تا زمانی که بسیجیان حرکت می کنند، تفکر اسلامی را ترویج می کند که پیشرفت، عزت و امنیت، آفرین است.

* امروز ملت ایران در حال ساختن یک تاریخ باعظمت است، : ملت ایران در حال شکستن یک امپراطوری مادی در دنیاست و بسیج موازنه قدرت را تغییر داده است. ملت ایران. امروز توانسته سیاست های پیچیده، مرکب، چند وجهی و تار عنکبوتی دشمنان را متلاشی کند.

*ملت ایران در برابر یک سناریو جهانی کاملا ایستاده اند و این ایستادگی آگاهانه است. دشمن تلاش کرده کلیت ایران را تحت فشار اقتصادی، روانی و اطلاعاتی قرار دهد، اما ملت ایران در میانه این نبرد سرافرازانه در پرتو هدایت های رهبری ایستاده است.

این خبر درحال تکمیل است..

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر