کد خبر: 67038
A

تشکیل قریب‌الوقوع ستاد انتخابات سازمان صداوسیما/ علی عسکری: رسانه ملی باید در انتخابات بی طرف باشد

رئیس سازمان صداوسیما با اعلام تشکیل قریب‌الوقوع ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، بیان کرد که رسانه ملی باید کامل‌تر و دقیق‌تر از گذشته، در انتخابات بی طرف باشد.

تشکیل قریب‌الوقوع ستاد انتخابات سازمان صداوسیما/ علی عسکری: رسانه ملی باید در انتخابات بی طرف باشد

به گزارش دیده بان ایران، رئیس سازمان صداوسیما با اعلام تشکیل قریب‌الوقوع ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، بیان کرد که رسانه ملی باید کامل‌تر و دقیق‌تر از گذشته، در انتخابات بی طرف باشد. این در حالی است که در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته شکایات متعددی از سوی وزارت کشور نسبت به عملکرد رسانه ملی در برخورد جناحی با انتخابات مطرح شده بود.

عبدالعلی علی‌عسکری در نشست سالانه مدیران کل مراکز استانی رسانه ملی در مشهد تاکید کرد: «سازمان صداوسیما همچون همیشه و البته کامل‌تر و دقیق‌تر از قبل باید با رعایت بی‌طرفی در انتخابات زمینه حضور پرشور مردم و تشکیل مجلسی انقلابی و باکیفیت را در آغاز گام دوم انقلاب فراهم آورد.»

وی همچنین از تشکیل قریب‌الوقوع ستاد انتخابات سازمان صداوسیما خبر داد و گفت: «مراکز استانی هم باید هر کدام ستاد انتخاباتی فعال و دقیقی داشته باشند و ضمن رصد دقیق شرایط استان زمینه حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی قانونمند را فراهم آورند.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر