کد خبر: 67146
A

فرماندار جدید مشهد از قم آمد/ مراسم معارفه محمد رضا هاشمی فرماندار جدید مشهد برگزار شد

فرماندار جدید مشهد که پیش از این معاونت سیاسی استانداری قم را بر عهده داشت امروز کار خود را در مشهد آغاز کرد.

فرماندار جدید مشهد از قم آمد/ مراسم معارفه محمد رضا هاشمی فرماندار جدید مشهد برگزار شد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در مراسم معارفه محمد رضا هاشمی فرماندار جدید مشهد که روز شنبه برگزار شد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در سخنانی افتخار خادمی حضرت رضا (ع) را به فرماندار جدید تبریک گفت و افزود: اداره مشهد به لحاظ مسئولیت و تنوع موضوعات مربوطه کاری دشوار و سخت است.

حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی ادامه داد: چند سال است در راستای تمرکز زدایی بخشی از اعتبارات ملی در اختیار استانها قرار می گیرد و الان هم در مقطع تشکیل کمیته برنامه ریزی شهرستان در خصوص بودجه هستیم لذا انتصاب فرماندار جدید در مقطع مهمی روی داده است و اینجانب در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان حضور خواهم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: فعالیت در مشهد علاوه بر اثرات مبارکی که دارد بسیار سخت است.

محمد رضا حیدری افزود: عدم وجود عنصر هم افزایی و انسجام یکی از ضعف های عملکردی در این شهرستان بود که موجب شده بود در برخی از دوره های گذشته شاهد شکایت دستگاه ها از یکدیگر در محاکم قضایی باشیم.

وی مهمترین مسئولیت و ماموریت فرماندار را برگزاری انتخابات سالم و حداکثری عنوان کرد و ادامه داد: در انتخابات گذشته مشهد با وجود انجام فرایند بازشماری آرا انتخابات به خوبی توسط مدیران فرمانداری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پایه گذاری صیانت از آرای مردم در چند دوره اخیر مدیریت فرمانداری مشهد به خوبی صورت گرفته است و امید است این روند ادامه یابد و مدیریت شهری نیز همچنان با تعامل در کنار فرماندار جدید مشهد خواهد بود.

حیدری افزود: میزان و چگونگی بررسی لوایحی که در کمیته تطبیق قوانین فرمانداری مشهد مورد بررسی قرار گرفته است نشان تعامل فرمانداری مشهد با شورای اسلامی این شهر دارد.

احمد علی موهبتی فرماندار سابق مشهد آبان ماه پارسال به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد و از آن زمان تاکنون فرمانداری شهرستان مشهد با سرپرستی حیدر خوش نیت اداره می شد تا اینکه ۱۲ تیرماه امسال محمد رضا هاشمی که پیش از این در سمت معاونت سیاسی استانداری قم مشغول به خدمت بود با حکم وزیر کشور به سمت فرماندار مشهد منصوب شد.

شهرستان ۳.۵ میلیون نفری مشهد دومین کلانشهر کشور است که حدود ۴۰۰ روستا را در خود جای داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر