کد خبر: 67173
A

پژمانفر: دولت کارنامه موفقی جهت ارائه به مجلس ندارد/سفره مردم کوچک شده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه طبق قانون رئیس جمهور و وزرا باید مرداد ماه گزارش عملکرد خود را به مجلس ارائه دهند، گفت: دولت کارنامه قابل قبولی برای ارائه به مجلس ندارد.

پژمانفر: دولت کارنامه موفقی جهت ارائه به مجلس ندارد/سفره مردم کوچک شده است

به گزارش دیده بان ایران، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به اینکه طبق قانون رئیس جمهور و وزرا باید مردادماه گزارش عملکرد سالانه خود را به مجلس ارائه دهند، اظهار داشت: این دولت تاکنون نشان داده که خیلی پایبند به اجرای قوانین نیست و بر این اساس بعید است که گزارش عملکرد یک سال گذشته خود را به مجلس ارائه دهد.

وی تاکید کرد: البته دولت عملکرد و کارنامه قابل قبولی ندارد و اقدام درخوری انجام نداده است که بخواهد گزارش آن را به مجلس ارائه دهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به نابسامانی بازار و مشکلات معیشتی مردم، تصریح کرد: متأسفانه رفتار دولت نشان می‌دهد که آنان نمی‌خواهند بر بازار نظارت داشته باشند و بی توجهی‌های آنان باعث شده که بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم به دست آنان نرسد.

هیچیک از شعارهای رئیس جمهور محقق نشده است

وی با بیان اینکه امروز کسی نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند که سفره مردم کوچک شده است، افزود: فشار اقتصادی بر زندگی مردم هر روز شدیدتر می‌شود و هیچیک از شعارهای رئیس جمهور در زمان انتخابات تاکنون محقق نشده است.

پژمانفر با اشاره به اینکه این دولت عزمی برای تحقق شعار سال ندارد، گفت: با گذشت ۴ ماه از سال، هنوز اقدام مناسبی برای حمایت از رونق تولید از سوی دولت صورت نگرفته است و شاهد سوء استفاده برخی افراد و افزایش واردات کالاها هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه متأسفانه دولت مسائل فرهنگی را هم در اولویت کاری خود قرار نداده است، خاطرنشان کرد: دولت نگاهی منفی به فرهنگ دارد و این موضوع را اولویت خود نمی‌داند که این مسئله هم منجر به مشکلات فرهنگی عدیده‌ای در کشور شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر