کد خبر: 6718
A

احمدی نژاد بدون مجوز سخنرانی به دانشگاه چمران رفت +عکس

رئیس جمهور سابق ایران که بدون اجازه وارد دانشگاه شهید چمران اهواز شده بود؛ نتوانست در این دانشگاه سخنرانی کند.

احمدی نژاد بدون مجوز سخنرانی به دانشگاه چمران رفت +عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ یکی از  دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: لحظاتی پیش محمود احمدی نژاد بدون هیچگونه هماهنگی قبلی با مسئولین دانشگاه چمران و مسئول باغ معین؛ وارد محوطه باغ معین شد. دلیل اقدام وی در این ساعت از روز معلوم نیست.

بر این اساس احمدی نژاد بدون هماهنگی قبلی به سالن کنفرانس باغ معین رفته و محافظان وی با ماموران حراست باغ و نمایندگان مسئول آن درگیر شدند.

ظاهرا علیرضا عالی‌پور (معاون سابق شهرداری اهواز) رئیس جمهور پیشین را در این حضور همراهی کرده‌ است.

بر اساس اطلاعات دریافتی؛ با دخالت مسئول باغ معین و حمایت ناجا؛ چون مجوزی برای سخنرانی احمدی نژاد صادر نشده بود، به وی اعلام شد که حق سخنرانی ندارد به همین دلیل وی در محوطه باغ مشغول سلفی انداختن با مردم شد. او سپس درخواست کرد در رستوران دیزی بخورد که این مسئله نیز مورد موافقت مسئولان حراست دانشگاه قرار نگرفت.

روز گذشته سخنرانی مجوزدار علی مطهری در مشهد لغو شد و هفته گذشته نیز محمد کیانوش‌راد عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و نماینده پیشین اهواز قرار بود به دانشگاه چمران برود که این برنامه نیز با فشار برخی نهادها در استان خوزستان لغو شد.

به نظر می‌رسد حضور بدون دعوت احمدی‌نژاد در دانشگاه برای تحت‌الشعاع قرار دادن لغو برنامه‌های مجوزدار اصلاح‌طلبان باشد. احمدی‌نژاد امروز قرار است در شهرستان کارون (کوت عبدالله) در نزدیکی اهواز سخنرانی کند.

اهواز

 

منبع: ایلنا 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر