کد خبر: 67309
A

جعفرزاده ایمن آبادی: ابوترابی باید اسناد دریافت آپارتمان از سوی نمایندگان را ارائه کند

غلامعلی جعفرزاده، نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر دو نماینده مجلس که منجر به تخریب مجلس شد، گفت: ما به اندازه کافی تخریب‌چی داریم که از بیرون، مجلس را به توپ بسته‌اند. بنابراین از دوستان داخل تقاضا می‌کنیم قدری خویشتنداری کنند. امسال سال آخر مجلس دهم و سال انتخابات است و طرح این موضوعات بدون ‌سند و مدرک و تخریب یکدیگر و تخریب مجلس اتفاق خوبی نیست و همه را با هم غرق می‌کند.

جعفرزاده ایمن آبادی: ابوترابی باید اسناد دریافت آپارتمان از سوی نمایندگان را ارائه کند
به گزارش دیده بان ایران، غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت و نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به توییت حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی در خصوص علت ناکارآمدی مجلس، گفت: من این ادبیات را قبول ندارم. ما باید آن‌قدر ظرفیت داشته باشیم که هم در مقابل پیروزی‌ها ‌خیلی شاد نشویم هم در مقابل شکست‌ها به این شدت مغموم و غصه‌دار نشویم.

 

او ادامه داد: از اینکه آقای فلاحت‌پیشه پست ریاست کمیسیون امنیت ملی را از دست داد متاثر و ناراحت شدم و فکر می‌کنم ایشان در دوران ریاست‌شان همانند آقای بروجردی فرد موفقی بودند، اما این ادبیات را نمی‌پسندم و از ایشان تقاضا می‌کنم موضوع را بپذیرد و واکاوی کند که چرا همکارانش به او رای ندادند.

 

این نماینده مجلس اضافه کرد: فضای مجلس یک فضای خرد جمعی است و هر کسی باید توانایی داشته باشد که بتواند این اقبال را به‌ سمت خود جمع کند، مخصوصاً کسی که یک سال فرصت پیدا می‌کند رئیس کمیسیون شود.

 

جعفرزاده گفت: نباید به همکاران توهین کرد و این ادبیات را به کار برد. لابی بخشی از کار مجلس است و من هم قبول دارم، اما نمی‌شود گفت الزاماً لابی بد است، مذاکره کردن، صحبت کردن و نظر گرفتن خوب است؛ بستگی به این دارد که در چه جهت باشد.

 

او همچنین، با اشاره به اظهارات یک نماینده اصولگرا مبنی بر دریافت آپارتمان از سوی نمایندگان به‌ منظور منتفی کردن استیضاح‌ها، گفت: آقای ابوترابی برای تهمتی که زدند، مبنی بر اینکه نمایندگان آپارتمان گرفتند و استیضاح را منتفی کردند، باید اسناد ارائه دهند. تمامی این صحبت‌ها در راستای تخریب مجلس است.

 

این نماینده مجلس اضافه کرد: ما به‌ اندازه کافی تخریب‌چی داریم که از بیرون، مجلس را به توپ بسته‌اند. بنابراین از دوستان داخل تقاضا می‌کنیم قدری خویشتنداری کنند. امسال سال آخر مجلس دهم و سال انتخابات است و طرح این موضوعات بدون ‌سند و مدرک و تخریب یکدیگر و تخریب مجلس اتفاق خوبی نیست و همه را با هم غرق می‌کند.

 

جعفرزاده ادامه داد: شاید از آقای لاریجانی بخواهم به این موضوع ورود و به‌ نوعی ریش‌سفیدی کند تا آرامش را در داخل مجلس برقرار سازد. چه کسانی که در انتخابات کمیسیون‌ها رای نیاوردند و چه کسانی که فقط می‌خواهند در صدر اخبار باشند و صرفاً موضوعی را پررنگ ‌کنند، هیچ‌ مسئولیت قانونی‌ای در قبال گفته‌هایشان ندارند و بدون مدرک اتهام وارد می‌کنند.

 

او در پایان گفت: متاسفانه برخی برای اینکه در صدر اخبار باشند فحاشی می‌کنند و تهمت و افترا می‌زنند، و من فکر می‌کنم مردم به این افراد پاسخ منفی خواهند داد./ اعتماد آنلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر