کد خبر: 67402
A

کیهان: نفوذی ها برای جنگ با حجاب به میدان آمده اند و نقشه می کشند

کیهان در یادداشتی به مناسبت روز عفاف و حجاب نوشت:دشمنان قسم‌خورده ما برای به‌زانو درآوردن و استثمار کشورهای مسلمان، هیچ سدی محکم‌تر از فرهنگ نیافته‌اند و از میان آنها محکم‌تر از فرهنگ ایران و در فرهنگ ما هیچ نمادی چون حجاب را نیافته‌اند که آنها را ناکام گذاشته باشد.

کیهان: نفوذی ها برای جنگ با حجاب به میدان آمده اند و نقشه می کشند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ کیهان در یادداشتی به مناسبت روز عفاف و حجاب نوشت:دشمنان قسم‌خورده ما برای به‌زانو درآوردن و استثمار کشورهای مسلمان، هیچ سدی محکم‌تر از فرهنگ نیافته‌اند و از میان آنها محکم‌تر از فرهنگ ایران و در فرهنگ ما هیچ نمادی چون حجاب را نیافته‌اند که آنها را ناکام گذاشته باشد.

آنها برای برده کردن ملت‌ها پیرو فرعون‌اند. او مردان را می‌کشت و زنان را به اسارت می‌برد و اینان با رسانه‌های دجال‌وار، مردان را با بی‌غیرتی می‌کُشند و زنان را با بی‌حیایی به اسارت می‌برند. و حجاب مهم‌ترین سد مقابل شیطان است و نباید فروریزد که با فروریختنش، جامعه جنسی می‌شود و خانه بی‌در و شهر بی‌دروازه، که بهشت دزدان دله‌ای است که غارتگر شوند. و بی‌فرهنگ، علف هرز و هرجایی است که با لگدی، کنده و سوزانده می‌شود. و خود وانهاده از چه می‌تواند مراقبت کند.

زمان رضاشاه روشنفکران برای مبارزه با حجاب، آن‌را عربی می‌نامیدند و امروز آن‌را متعلق به جمهوری اسلامی. تقی‌زاده‌های آن زمان با شعار غربی شدن، فرهنگ سوزاندند و تقی‌زاده‌های نفوذی امروز با 2030 به جنگ فرهنگ آمده و موذیانه و مخفیانه نقشه می‌کشند ولی همه این قماش بدانند که دانسته یا ندانسته سربازان خفت‌زده و نکبت‌بار دشمنان ایران‌اند و مردم نجیب ایران حیا و حجاب خود را نسل به نسل منتقل می‌کند و تاریخ همان‌گونه که بین امیرکبیر و آقاخان نوری و تقی‌زاده و جلال آل‌احمد تفاوت گذاشت، بین آنها و ایرانیان شریف نیز تفاوت خواهد گذاشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر