کد خبر: 67511
A

وزیر کشور: امنیت پایدار بالایی در جمهوری اسلامی ایران برقرار است

وزیر کشور با بیان اینکه هدف تمام ناامنی‌های ایجاد شده در منطقه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: امنیت پایدار درونی بالایی در جمهوری اسلامی ایران برقرار است.

وزیر کشور: امنیت پایدار بالایی در جمهوری اسلامی ایران برقرار است

به گزارش دیده بان ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست شورای اداری شیروان پس از استماع گزارش اقدامات انجام شده در این شهرستان اظهار کرد: در چهل سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی فراز و فرودهای مختلفی را پشت سر گذاشته است و ما باید قدردان خون‌های ریخته شده شهدا و مردمی که پای انقلاب ایستاده‌اند، باشیم و بدانیم هر کدام از این اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی می‌توانست یک کشور و حکومت را از پای در بیاورد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه روزشمارهای فراوانی برای از بین رفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص کرده‌اند و سال گذشته ادعا داشتند مردم ایران چهلمین سال‌گرد پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید اما امروز چهل سالگی انقلاب را پشت سرگذاشته ایم.

رحمانی فضلی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با چهل سال گذشته قابل مقایسه نیست؛ ما در ابتدا انقلاب، کشوری با دست‌های خالی بودیم و تنها با اتکا به لطف الهی و ایمان به فرمایشات امام راحل راه انقلاب آغاز شد و دشمنان انقلاب از همان ابتدا با طرح ریزی توطئه‌ها و کودتاهای مختلف به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که راه اندازی جنگ تحمیلی ۸ ساله و ترور شخصیت‌های مهم کشوری از جمله این اقدامات است.

وی مطرح کرد: امروز دعوای غرب با ما به دلیل افزایش قدرت و ماندگاری انقلاب اسلامی است و از ما می‌پرسند چرا در منطقه تأثیرگذار هستید؟ تأثیر و حضور ما به دلیل قرابت فرهنگی و جغرافیایی است اما سوال بنده این است چرا آنان خود در منطقه حضور دارند؟

وزیر کشور در ادامه سخنان خود گفت: هدف استکبار جهانی ضربه زدن به تمدن اسلامی و تقویت خشونت و تروریست و نشان دادن جلوه بد از اسلام است تا از گسترش اسلام واقعی که امروز طرفداران زیادی دارد جلوگیری کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی مرجع حل اختلافات منطقه است و اگر اقدامات کمکی ایران نبود امروز وضعیت برخی از کشورها مشخص نبود.

وی تاکید کرد: مردم هر کشور به دلیل غیرت، حفظ استقلال، تاریخ و فرهنگ خود در برابر متجاوزان می‌ایستند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: هدف تمام ناامنی‌های ایجاد شده در منطقه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز عربستان با در اختیار قراردادن پول و امکانات به گاو شیرده آمریکا تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: به رغم تمامی این اقدامات اما امنیت پایدار درونی بالایی در جمهوری اسلامی ایران برقرار است و مردم و به ویژه جوانان پای این امنیت هستند. نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی از ثبات، وحدت و انسجام بالایی برخوردار است و همه ارکان اداری با برگزاری انتخابات مختلف به مردم سپرده شده است.

رحمانی فضلی اشاره کرد: یقین بدانید امسال انتخاباتی با شکوه و در کمال آرامش برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در حوزه اقتصادی ما وارث اقتصاد وابسته به نفت و غرب بودیم و در چهل سال گذشته به رغم تلاش‌ها و کارهای بزرگ انجام شده اما سازوکار خوبی برای تأمین منابع مالی مستقل از نفت ایجاد نشده است.

رحمانی فضلی افزود: امروز در حوزه معاملات نفتی و مبادلات بانکی تحت فشار هستیم اما با راهکارهایی که می‌دانیم صادرات نفت را انجام می‌دهیم و یقین بدانید به زودی این دوران به پایان می‌رسد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر