کد خبر: 67516
A
واعظی:

توسعه و پیشرفت استان خراسان شمالی برای دولت بسیار حائز اهمیت است/ دولت طی 6 سال گذشته سالانه بیش از 450 میلیارد تومان در این استان سرمایه‌گذاری کرده است

رئیس دفتر رئیس جمهور توسعه و پیشرفت استان خراسان شمالی را برای دولت بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: در چارچوب همین سیاست، طی 6 سال گذشته سالانه بیش از 450 میلیارد تومان از سوی دولت در این استان سرمایه‌گذاری شده است که نزدیک به 3 برابر میزان سرمایه‌گذاری در دولت‌های قبل است.

توسعه و پیشرفت استان خراسان شمالی برای دولت بسیار حائز اهمیت است/ دولت طی 6 سال گذشته سالانه بیش از 450 میلیارد تومان در این استان سرمایه‌گذاری کرده است

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دکتر محمود واعظی عصر شنبه در بدو ورود به استان خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد و در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد: استان خراسان شمالی به عنوان یکی از استان‌های جدید التأسیس از اهمیت بسیار بالایی برای دولت برخوردار است که باید به سرعت و با سرمایه‌گذاری مناسب توسعه یافته و زیرساخت‌های آن آماده شود تا همپای دیگر استان‌ها از امکانات لازم برای توسعه و پیشرفت برخوردار شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان شمالی  فردا انجام خواهد شد، گفت: از چند ماه قبل برنامه‌ریزی‌های مختلفی از سوی دولت، وزیران ذیربط و مدیران استان برای این منظور انجام شده و استاندار استان نیز با انگیزه بالا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا علاوه بر فعالیت‌های جاری، فعالیت‌های مرتبط با این سفر در راستای توسعه و پیشرفت استان در دستور کار قرار گیرد.

دکتر واعظی خاطر نشان کرد: در جلسات متعددی که با فعالان اقتصادی، وزیران ذیربط و نمایندگان بانک‌ها برگزار شد پروژه‌های خوبی در سطح ملی و استانی با مشارکت بخش خصوصی و بانک‌ها برای استان طراحی شده که روند توسعه و پیشرفت استان را شتاب می دهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی بسیار فشرده خواهد بود، گفت: در این سفر رئیس جمهور با مردم استان در شهر شیروان دیدار خواهد کرد و همچنین پروژه‌های مختلفی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس توسط وزرا و معاونین رئیس جمهور در شهرهای مختلف استان افتتاح می‌شود.

دکتر واعظی همچنین دیدار با فعالان اقتصادی و سیاسی استان را از برنامه‌های امروز خود در شهر بجنورد اعلام کرد و گفت: در این دیدارها نمایندگان بخش‌های سیاسی و اقتصادی استان دیدگاه‌های خود را مطرح خواهند کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین خاطر نشان کرد: خراسان شمالی یکی از استان‌های مرزی است و می‌تواند با همسایه خود مراودات زیادی داشته باشد و از این بعد هم می‌تواند در راستای توسعه و پیشرفت بیش از پیش استان تلاش‌هایی صورت گیرد.

دکتر واعظی در پایان ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس جمهور به استان به توسعه بیشتر و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در این استان بینجامد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر