کد خبر: 6773
A

موضع رهبرانقلاب در خصوص برهم زدن یک جلسه سخنرانی

موضوع لغو سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس در شرایطی فضای سیاسی و اجتماعی جامعه را متاثر کرده است که بزرگان کشور و نظام پیش تر انتقاداتی را نسبت به اینگونه اقدمات مطرح کرده بودند.

موضع رهبرانقلاب در خصوص برهم زدن یک جلسه سخنرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، موضوع لغو سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس در شرایطی فضای سیاسی و اجتماعی جامعه را متاثر کرده است که بزرگان کشور و نظام پیش تر انتقاداتی را نسبت به اینگونه اقدمات مطرح کرده بودند.  

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در روز سوم خرداد سال جاری همزمان با عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) در تبیین ضرورت اقدامات عمیق، از برخی اقدامات غیرمنطقی انتقاد و تأکید کردند: گاهی برخی افراد و جوانهایی که ممکن است صالح و مؤمن هم باشند، به دلیل مخالفت با یک فرد یا یک جلسه سخنرانی، هیاهو و جنجال به‌راه می‌اندازند و آن مجلس را بر هم می‌زنند، در حالی‌که من از قدیم با این کارها که هیچ فایده‌ای نیز ندارد، موافق نبوده و نیستم، و معتقدم فایده در تبیین و کار درست و هوشمندانه است.

ایشان جوانان مؤمن و انقلابی را به هوشیاری فراخواندند و گفتند: البته گاهی برخی افراد از روی اغراض، این کارهای نادرست را انجام می‌دهند و سپس به گونه ای وانمود کنند که کار عناصر حزب اللهی و مومن است، بنابراین باید کاملاً هوشیار بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر