کد خبر: 67740
A

نماینده مجلس: نیامدن مردم پای صندوق‌های رای مشکل آنها را حل نمی‌کند

اصغر سلیمی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس، گفت: وضعیت اقتصاد کشور در حال حاضر خوب نیست، اما مردم در شرایط بحرانی در انتخابات شرکت می‌کنند، چون می‌دانند که دشمن ما را تحریم کرده و می‌خواهد به کشور ضربه بزند.

نماینده مجلس: نیامدن مردم پای صندوق‌های رای مشکل آنها را حل نمی‌کند
به گزارش دیده بان ایران؛ اصغر سلیمی، نماینده سمیرم و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس یازدهم، گفت: سرنوشت یک کشور با انتخابات مشخص می‌شود. مجلس هم در راس امور است و می‌تواند ریل‌گذار حرکت دولت باشد. به همین خاطر انتخابات مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

او ادامه داد: افرادی که در زمینه‌های مختلف تخصص و تجربه کافی دارند می‌توانند برای انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا شوند و خودشان را در معرض رای مردم بگذارند. مردم قطعاً کمی دل‌نگرانی دارند و مشکلات معیشتی و اقتصاد بر آنها فشار آورده است، اما نیامدن مردم پای صندوق‌های رای مشکلی را حل نمی‌کند. بنابراین حتماً باید مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند.

 

این نماینده مجلس گفت: افرادی که کارنامه خوب و درخشانی دارند و از لحاظ مسائل مالی پاکدست بوده و سابقه و عملکرد خوبی داشته‌اند، در صحنه‌های انتخابات حاضر شوند تا مردم هم بتوانند انتخاب درستی کنند.

 

سلیمی در خصوص میزان امید مردم در شرایط فعلی تاکید کرد: وضعیت اقتصاد کشور در حال حاضر مطلوب نیست، اما مردم در شرایط بحرانی در انتخابات شرکت می‌کنند، چون می‌دانند دشمن ما را تحریم کرده و می‌خواهد به کشور ضربه بزند. البته دولت هم باید به این فکر باشد که مشکلات مردم را پیگیری کند. مشکلات معیشتی مردم، مسکن، خودرو، کالاهای اساسی و... مسائلی هستند که دولت باید برای حل آنها وقت و انرژی بگذارد.

 

او به راهکار حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم همیشه و در هر شرایطی از مسئولان جلوتر بوده‌اند. ولی ما هم باید با عملکرد و قانون‌گذاری خوب قدردان حمایت‌های مردمی باشیم.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: سه فراکسیون سیاسی مجلس هر کدام اگر یک طرح خوب بیاورند که مشکلات اساسی کشور را تا زمان باقیمانده به انتخابات برطرف کند، کار بزرگی انجام داده‌اند؛ برای مثال چنانچه سه فراکسیون در بحث مسکن، خودرو و حل مشکلات معیشت مردم سه طرح بیاورند، مشکلات مردم حل می‌شود. حتی اگر این طرح‌ها انتخاباتی هم باشد باز منجر به حل مشکلات مردم می‌شود.

 

به گفته سلیمی، مجلس دهم نتوانست چندان پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

 

سلیمی در پاسخ به اینکه شانس کدام جریان سیاسی برای انتخابات سال 98 بیشتر است، توضیح داد: در شهرستان‌های کوچک مردم به گرایش‌های سیاسی‌ کاری ندارند. به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از دو جریان سیاسی شانس برد ندارند و به‌ احتمال‌ زیاد جریان سومی روی کار می‌آید.

 

او در پایان گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا می‌شوم./ اعتماد آنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر