کد خبر: 67774
A

رد پای نفر سوم در پرونده قتل میترا استاد

دومین جلسه محاکمه محمدعلی نجفی به اتهام قتل عمد همسر دومش، میترا استاد در حالی خاتمه یافت که وکیل محمد علی نجفی بحث وجود نفر سوم را در صحنه قتل مطرح کرده است؟ وکیل نجفی در پایان دادگاه از پیدا شدن تعدادی دکمه کنده‌شده در محل ارتکاب جرم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این دکمه‌ها مربوط به پیراهنی غیر از پیراهنی است که هنگام قتل بر تن نجفی بوده، احتمال حضور فرد سومی هنگام قتل در محل حادثه مطرح است. همچنین مردی ناشناس در صحنه حاضر می شود که کل صحنه را بررسی و از صحنه خارج می شود وی یک روز بازداشت شده و فردا آن‌روز آزاد می شود این فرد کیست؟

رد پای نفر سوم در پرونده قتل میترا استاد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سومین جلسه محاکمه شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسر دومش دوشنبه هفته آینده ۳۱ تیرماه در دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی کشکولی برگزار خواهد شد.  وکیل نجفی در پایان دادگاه از پیدا شدن تعدادی دکمه کنده‌شده در محل ارتکاب جرم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این دکمه‌ها مربوط به پیراهنی غیر از پیراهنی است که هنگام قتل بر تن نجفی بوده، احتمال حضور فرد سومی هنگام قتل در محل حادثه مطرح است. همچنین مردی ناشناس در صحنه حاضر می شود که کل صحنه را بررسی و از صحنه خارج می شود وی یک روز بازداشت شده و فردا آن‌روز آزاد می شود این فرد کیست؟

 

با این حال قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران گفته است:

 

نجفی اتهامات وارده را قبول دارد و می‌گوید قتل با یک سلاح بوده ولی وکیل او القائات دیگری را می‌گوید و سوار بر موج هایی می‌شود که برخی افراد راه انداخته‌اند مبنی بر اینکه نکند فرد دیگری هم باشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر