کد خبر: 67903
A

عضو مجمع تشخیص مصلحت: جنگ با آمریکا جنگی بلندمدت است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو گفت: جنگ اقتصادی با آمریکا بلندمدت است، پایداری دارد و آمریکا قرار نیست که تحریم را بردارد، ولی اگر به توافق‌های مقطعی برسد، برخی تحریم‌ها را مقطعی برمی دارد، پس باید از زیر تحریم کلا بیرون بیاییم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت: جنگ با آمریکا جنگی بلندمدت است

به گزارش دیده بان ایران، علی آقامحمدی افزود: رهبری سال گذشته را سال حمایت از کالای ایرانی و امسال را رونق تولید نام‌نهادند. این استراتژی کلی نظام است و پایدار خواهد بود و قرار نیست مقطعی باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: قراردادهای بلندمدت در این میز تخصصی بسته شود، تاکید وزیر صمت نیز بر این منوال است، جلسات مستمر و هفتگی باید در صمت انجام شود.

آقامحمدی عنوان کرد: ۱۲ زنجیره تولید در وزارت صنعت، معدن و تجارت داریم که باید به خودکفایی برسند. زنجیره تولید و توزیع نیز با قائم‌مقامی امور بازرگانی وزارت صمت یکپارچه خواهد شد.وی متذکر شد: آثار روانی تحریم را پشت سر نهادیم، از اسفند کم‌کم شروع به تغییر وضع پیدا کردیم. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از اسفند ماه خیزش در صنعت خودرو ایجاد شده است. آقامحمدی با بیان این که صنعت کاملا مجهز است، افزود: مسایل دانش بنیان به صورت زنجیره ای در دستگاه‌ها توزیع شده است و دانشگاه ها هم وارد میدان شدند.

وی تصریح کرد: خبرهای خوبی از صنعت خودرو و نوآوری های آن در راه است. به تولیدگران باید فراخوان داد، رهبر انقلاب نیز نوید این طلیعه را در نشست با ائمه جمعه داده است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: با ایجاد قائم مقامی در حوزه تجارت، کارها خوب پیش می رود، قوه قضاییه و مجلس و دستگاه ها حامی حرکت های وزارت صمت در این جنگ اقتصادی خواهند بود.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: این تحریم ها، تحریم ناپذیری را به ملت ایران هدیه می کند./ خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر