کد خبر: 68106
A

پاسخ کریمی قدوسی به ادعای افغانی الاصل بودنش/ اگر سند دارید از صداوسیما پخش کنید

کریمی قدوسی افغانی الاصل بودنش را رد کرد و گفت: اگر یک سند دارند که اجداد ما ولو از هفت نسل گذشته در افغانستان بودند در صداوسیما پخش کنند.

پاسخ کریمی قدوسی به ادعای افغانی الاصل بودنش/ اگر سند دارید از صداوسیما پخش کنید

به گزارش دیده بان ایران،  اظهارات جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام درباره اصالت افغانی الاصل جواد کریمی قدوسی نماینده جبهه پایداری در مجلس این روزها تبدیل به حاشیه عجیب مجلس شده است.

کریمی قدوسی که روز گذشته به بخشی از ادعاهای رحیمی جهان آبادی پاسخ داده بود و درباره اصالتش سکوت کرده بود امروز را فرصت مناسبی برای بیان اظهاراتش در اینباره دید و وقتی تریبونش برای بیان تذکر باز شد، گفت: بخاطر اظهارات من درباره دوتابعیتی بودن برخی مسئولان، می گویند کریمی قدوسی از افغانستان آمده و اجدادش افغانی است چرا چون گفته است آقای رئیس جمهور دوتابعیتی است. 

لاریجانی از او پرسید شما این حرف را گفته اید؟

کریمی قدوسی گفت: نه من این حرف را نگفته ام. ما هیچ جا نگفتیم، آقای رحیمی نماینده تهران و دیگران رفتند مصاحبه کردند. همین اقای قاضی پور شاهد است که چندبار گفت لیست را به من بدهید من ندادم ، اخر دست من را گرفت و لیست را از من گرفت. 

وی ادامه داد: از دستگاه های نظارتی، وزارت اطلاعات، ثبت احوال، سپاه بخصوص شورای نگهبان اگر این اتهامتی که آقای رحیمی جهان آبادی به من زده است که کذب محض است شرافت شما را هم زیر سوال است. اگر یک سند مبنی براینکه یکی از اجداد ما ولو هفت نسل در افغانستان بوده و آمده است بیاید در صداوسیما این سند را پخش کند والا صداوسیما باید این مذاکرات من را پخش کند.

نماینده مشهد گفت: من از دولت افغانستان می خواهم که آنها بیایند و بررسی  کنند اگر ما یک رگ و ریشه ای یا اقوامی در طول تاریخ در افغانستان داشتیم بگویند ما افغانی هستیم . والا اقای رییس مجلس شما هم مسئولید. همین که من برای خودم خرج کنم و دفاع کنم. این حقوق کسانی است که به من رای دادند./ خبرانلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر